عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نیازمندی های آموزشی شهرستان آزادشهر از طریق کمیسیون با جدیت پیگیری می شود

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در شهرستان آزادشهر:

نیازمندی های آموزشی شهرستان آزادشهر از طریق کمیسیون با جدیت پیگیری می شود

نیازمندی های آموزشی شهرستان آزادشهر از طریق کمیسیون با جدیت پیگیری می شود

جلسه بررسی تخصصی مسائل و مشکلات آموزشی شهرستان آزادشهر با حضور قاسم احمدی لاشکی و فریده اولاد قباد از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، سید رسول حسینی فرماندار، علیرضا ابراهیمی نماینده مردم آزادشهر در مجلس شورای اسلامی، حاج آقا شهابی امام جمعه شهرستان، اسماعیلی مدیرکل نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ناصری معاون سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر در این جلسه ابتدا دکتر نادری رییس دانشگاه ازاد اسلامی، محلمانی رییس دانشگاه پیام نور، دکتر موسوی رییس دانشگاه علوم انسانی خواهران و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان های آزادشهر و رامیان خواسته ها و مشکلات خود را بیان کردند.

در ادامه حاج آقا شهابی امام جمعه محترم ضمن تشکر از حضور نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی خواستار حل مشکلات آموزشی و پرورشی شهرستان آزادشهر شد.

سپس علیرضا ابراهیمی نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان آزادشهر را از نظر امکانات و زیرساخت های محروم و خواستار توجه بیشتر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شد.

حسینی فرماندار با تشکر از حضور نمایندگان تاثیرگذار مجلس در شهرستان آزادشهر گفت: اداره فنی و حرفه ای شهرستان با اماده کردن زیرساخت ها نیاز به تجهیز امکانات دارد که توجه ویژه نمایندگان در بحث تامین اعتبار را خواستارم.

مرکز استثنایی امید با توجه به خدمات به کودکان معلول نیاز به هوشمند سازی کلاسها دارد و همچنین مدرسه فرسوده نگین شهر که با قدمتی 45 ساله نیاز به تخریب و ساخت مدرسه جدید دارد.

وی در خاتمه از نمایندگان محترم درخواست نمود در بودجه سال آینده نگاه ویژه به مسائل و مشکلات آموزش و پرورش داشته باشند.

احمدی لاشکی نماینده نوشهر و چالوس و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات شهرستان آزادشهر را دارای ظرفیت بالقوه دانست و افزود: همه نیازمندی ها و درخواست هایی که در بازدیدها مطرح شد را یادداشت و در جلسه ای که به همین منظور با حضور همه اعضای کمیسیون و استاندار و مسئولان استانی برگزار می شود پیگیری و به نتیجه خواهیم رساند.



ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 492
  • کد خبر : 50235