عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش خانواده آسمانی به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در شهرستان آزادشهر برگزار شد


همایش خانواده آسمانی به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در شهرستان آزادشهر برگزار شد

بمناسبت 25 ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان همایش خانواده آسمانی با حضور حجت الاسلام و المسلمین شهابی امام جمعه، علیرضا ابراهیمی نماینده مجلس شورای اسلامی، حسین لاری کمان معاون فرماندار و جمعی از روسای ادارات در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، در این همایش ابتدا قربانعلی بذرافشان مدیرآموزش و پرورش آزادشهر ضمن خیرمقدم گویی به مدعوین و تبریک 25 ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان، تقویت و تحکیم بنیان خانواده و ایجاد روابط عاطفی در بین اعضای آنرا موجب افزایش روحیه فرزندان و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و مشکلات روانی در آنان بیان کرد.
 در ادامه علیرضا ابراهیمی نماینده مردم شهرستانهای آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی در این همایش بااشاره به نقش خانواده در پرورش انسانهای مفید برای جامعه افزود: امروز دشمنان تنها با جنگ اقتصادی به میدان نیامده اند بلکه خانواده های ما را نشانه گرفته اند و با تهاجم فرهنگی قصد تضعیف خانواده ها را دارد. وی افزود: در عرصه مقابله با جنگ نرم دشمنان نقش مادران بعنوان ارکان اصلی بنیان خانواده بسیار تأثیرگذار است.
حجت الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر هم طی مصاحبه باخبرگزاری صداوسیما به تشریح دلایل نامگذاری 25 ذی الحجه به روز خانواده پرداخت و پایبندی خانواده به شعائر دینی را در ثبات و تحکیم بنیان آن مؤثر دانست.
در پایان این همایش از خانواده های شهدا و نمونه،دبیران  و دانش آموزان موفق دبیرستان شاهد دختران آازدشهر با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 614
  • کد خبر : 50245