عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین مجمع سلامت شهرستان آزادشهر تشکیل شد

با حضور فرماندار ، نماینده مجلس و رییس دانشگاه علوم پزشکی استان:

اولین مجمع سلامت شهرستان آزادشهر تشکیل شد

 اولین مجمع سلامت شهرستان آزادشهر تشکیل شد

 

 

اولین مجمع سلامت شهرستان آزادشهر با حضور سید رسول حسینی فرماندار، علیرضا ابراهیمی نماینده مجلس شورای اسلامی، عبدالرضا فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان گلستان ، اعضای شورای اداری شهرستان در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

حسینی فرماندار ضمن تشکر از اقدمات مدیر شبکه بهداشت و درمان و رییس بیمارستان حضرت معصومه (س) خطاب به دکتر فاضل گفت: ارتقای کمی و کیفی بیمارستان شهرستان آزادشهر خواسته به حق شهروندان شریف آزادشهر است. ایجاد تخت مراقبت های ویژه، افزایش پزشکان متخصص و تجهیزات پزشکی مورد نیاز از واجبات بیمارستان حصرت معصومه (س) است. 

نماینده عالی دولت در شهرستان آزادشهر با ارائه آماری از میزان مرگ و میر شهرستان، سرطان را عامل اصلی فوت مردم آزادشهر ذکر کرد و بیان داشت: مرکز تخصصی سرطان شناسی در شرق استان برای مقابله با این پدیده شوم از مواردی است که می توانند میزان مرگ و میر بر اساس سرطان را کاهش دهد.

در ادامه ابراهیمی نماینده مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل مجمع خیرین سلامت در روستاها شد و تصریح کرد: پایان هفته جاری میزبان معاون وزیر بهداشت و درمان در شهرستان آزادشهر هستیم که امیدوارم با ترسیم سیمای درستی از وضعیت بهداشتی و درمانی شهرستان اعتبارات خوبی برای کاهش کمبودهای بهداشتی و درمانی اخذ کنیم.

وی خطاب به بهورزان شهرستان گفت: حقوق و مزایای معوق شما را پیگیری خواهم کرد ولی خواسته جدی من از شما این است که برای رشد علمی و تحصیلی خود تلاش کنید.

سپس عبدالرضا فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان گلستان از اختصاص 6 تخت مراقیت های ویژه به بیمارستان حضرت معصومه (س) شهرستان آزادشهر گفت و افزود: تجهیز خانه های بهداشت و افزایش خدمات اورژانسی از اهم برنامه های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان می باشد.

در پایان پرویز گلزاری مدیر شبکه بهداشت و درمان با قرائت قطعنامه پایانی، آغاز به کار اولین مجمع سلامت شهرستان آزادشهر را اعلام نمود.


 اولین مجمع سلامت شهرستان آزادشهر تشکیل شد

 

 اولین مجمع سلامت شهرستان آزادشهر تشکیل شد

 

 اولین مجمع سلامت شهرستان آزادشهر تشکیل شد

 

 اولین مجمع سلامت شهرستان آزادشهر تشکیل شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 426
  • کد خبر : 50307