عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شعبه انجمن حمایت از بیماران صرع در گنبدکاووس افتتاح شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس:

شعبه انجمن حمایت از بیماران صرع در گنبدکاووس افتتاح شد

شعبه انجمن حمایت از بیماران صرع در گنبدکاووس افتتاح شد

رئیس انجمن صرع ایران گفت: این شعبه با هدف شناسایی، آموزش، ارتقای کیفی علمی و حمایت از بیماران صرع و خانواده های آنان با حضورکریمی معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس و طیار نماینده مجلس شورای اسلامی راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری گنبد کاووس : محسن فرج در مراسم افتتاح شعبه انجمن بیماران صرع در گنبدکاووس اظهار داشت: یک تا 1.5 درصد، بالغ بر 850 هزار نفر در ایران به این بیماری مبتلا هستند  و یکی از اهداف ما در کشور شناسایی این بیماران می باشد.
وی افزود: متاسفانه بر اساس سنت دیرینه کشور ما،خانواده ها به دلایل مختلف فرزندان خود که مبتلا به صرع می باشد را پنهان کرده و بیماری آنها را بروز نمی دهند.
رئیس انجمن صرع ایران تصریح کرد: این بیماری یک اختلال مغزی است که با دارو کاملا قابل کنترل می باشد و بنا داریم ضمن شناسایی این افراد با آموزش اولیه بتوانیم بیماری این افراد را توسط خودشان و اقدامات اولیه در زمان بیماری توسط خانواده ها را آگاه سازیم.
وی یادآور شد: در این انجمن ضمن آموزش و ارتقای کیفی علمی مردم، خانواده ها و اعضای انجمن، بسته های حمایتی و رفاهی،کمک هزینه دارویی، کمک هزینه در زمینه ( ام آر ای )و ( سی تی اسکن) و دیگر مراحل درمانی انجام می شود.
فرج تاکید کرد: با شروع سال تحصیلی جدید 250 بسته لوازم التحریر به اعضای دانش آموز نیازمند این انجمن اهدا شد و این بسته های حمایتی و رفاهی در طول ایام سال مانند، عید نوروز، اعیاد قربان و فطر، ماه مبارک رمضان و غیره توزیع می شود.
وی گفت: آموزش در مدارس، دانشگاه ها، بهورزان و خانه های بهداشت روستایی از اهداف این انجمن برای ارتقای کیفی علمی افراد در مورد این بیماری خواهد بود.

شعبه انجمن حمایت از بیماران صرع در گنبدکاووس افتتاح شد

 

شعبه انجمن حمایت از بیماران صرع در گنبدکاووس افتتاح شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1403
  • کد خبر : 50481