عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انقلاب ما برگرفته از انقلاب امام حسین(ع) است

فرماندار کلاله:

انقلاب ما برگرفته از انقلاب امام حسین(ع) است

انقلاب ما برگرفته از انقلاب امام حسین(ع) است

حمیدی فرماندار کلاله در جلسه شورای اداری شهرستان گفت:ما همه ارادتمندان امام حسین(ع) هستیم و باید به شعور محرم عمل نموده و نسل جوان را به اهداف سوگواری محرم بیشتر آشنا نمائیم.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;فرماندار کلاله درجلسه شورای اداری که با حضور ائمه جمعه و مسئولین شهرستان کلاله برگزار گردید,خاطر نشان کرد:ما مدیران باید پرچمدار امید در جامعه باشیم و با دعوت مردم به همدلی و وحدت و از بین بردن یاس و نا امیدی و پیگیری و رفع مشکلات آنان، نظام مقدس جهموری اسلامی ایران را در مقابل بادشمن کمک‌کنیم‌.
وی در پایان با اشاره به اینکه هر حرف و هر اقدامی که به ناامیدی مردم منجر شود یک خیانت است؛گفت:زنده نگه داشتن ارزش های دفاع مقدس و ایجاد نشاط و امید برای جوانان و واقف کردن آنان به ارزش های اسلام خود مسیر موثر برای نابودی دشمنان این نظام است.
در ادامه حجت الاسلام کشیری امام جمعه شهرستان ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) در خصوص ویژگی های امام حسین (ع) سخن گفتند.
وی در ادامه افزود:مقام معظم رهبری بارها در خصوص تهاجم فرهنگی دشمن هشدار دادند و ما باید با برنامه ریزی دقیق فرهنگی و ارتقاء کیفی مراسمات و برنامه های فرهنگی از تمامی ظرفیتها جهت خنثی کردن نقشه ها و ترفندهای دشمن استفاده نمائیم.
حجت الاسلام کشیری در پایان گفت:هرکسی در هرجای این نظام موجب نارضایتی مردم شود، در حال خیانت به نظام و رهبری است، چون مردم اگر ببینند حقوق‌شان رعایت می‌شود، همه فشارها را تحمل خواهند کرد.
حاج اخوند صفری امام جمعه شهر فراغی هم در این جلسه گفت:امام حسین (ع) با قیام خود در روز عاشورا درس آزادگی، سربلندی، ایثار و از خودگذشتگی را به ما آموخت.
ایشان ادامه داد: امروز وظیفه ما الگو گرفتن از آن حرکت بزرگ عاشورا در راستای اعتلای اسلام، توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی است.
حاج اخوند صفری در پایان افزود:ما باید مواظب باشیم در هر جایگاهی که هستیم در رسیدگی و رفع مشکلات مردم سستی نکنیم و کار را برای رضای خدا انجام دهیم.
لازم به ذکر است در پایان از نفرات برتر کنکور 97 و همچنین از برگزیدگان جشنواره رضوی با اهداء لوح و هدیه تجلیل بعمل آمد.

انقلاب ما برگرفته از انقلاب امام حسین(ع) است

انقلاب ما برگرفته از انقلاب امام حسین(ع) است

انقلاب ما برگرفته از انقلاب امام حسین(ع) است

انقلاب ما برگرفته از انقلاب امام حسین(ع) است


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 479
  • کد خبر : 50625