عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سوگواره احلی من العسل در شهرستان آزادشهر برگزار شد

با حضور فرماندار؛

سوگواره احلی من العسل در شهرستان آزادشهر برگزار شد

سوگواره احلی من العسل در شهرستان آزادشهر برگزار شد

 سوگواره احلی من العسل با حضور سید رسول حسینی فرماندار، محمودرضا پژوهش بخشدار مرکزی، قربانعلی بذرافشان مدیر آموزش و پرورش و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین بهرامی امام جمعه نگین شهر و حضور پرشور نوجوانان و دانش آموزان حسینی همزمان با سراسر کشور در بقاع متبرکه امامزاده گان آق امام این شهرستان برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، قربانعلی بذرافشان مدیر آموزش و پرورش آزادشهر ضمن خیرمقدم به دانش آموزان و مسؤلین و تشکر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم، بر ضرورت الگو و اسوه قرار دادن حضرت قاسم بن الحسن (ع) برای نوجوانان و ادامه مسیر این نوجوان کربلا در راه ولایتمداری تاکید کرد.
درادامه حجت الاسلام بهرامی امام جمعه نگین شهر نیز در سخنرانی خود ولایتمداری، ایمان، شجاعت و نترس بودن حضرت قاسم بن الحسن (ع) را از ویژگی های بارز آن حضرت برشمرد و دلاوری و جاد ایشان با سن کم را نتیجه ایمان قوی دانست نه نسب و رابطه فامیلی با اهل بیت علیهم السلام.
این مراسم با به نوحه سرایی و مداحی و سینه زنی جمعی ازنوجوانان حسینی همراه بود و در پایان از خانواده های دو تن از شهدای دانش آموز آزادشهر تجلیل بعمل آمد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 407
  • کد خبر : 50654