عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ششمین نشست شورای اداری بندرگز در سال 97 برگزار شد


ششمین نشست شورای اداری بندرگز در سال 97 برگزار شد

ششمین نشست شورای اداری بندرگز در سال 97 برگزار شد

ششمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز در سال 97 با حضور امام جمعه ، فرماندار و مدیران ادارات ، نهادها و بانک های عامل در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، فرماندار بندرگز در این نشست گفت : احیای امر به معروف و نهی از منکر رسالت امام حسین (ع) در عاشورای حسینی بود.

"حسین احمدی" با تسلیت ایام محرم الحرام و شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش افزود : اهتمام به اصل محوری امر به معروف و نهی از منکر در جوامع بشری و ظلم ستیزی برای استقرار عدالت و حقیقت در جامعه از بزرگترین معارف نهضت بزرگ حسینی هستند که امروز بیشتر از هر زمان دیگری به توجه نیاز دارند.

وی تصریح کرد: محرم ماه ایثار و شهادت است و مردم خودجوش در این ایام در عزاداری سرور و سالار شهیدان حضور فعال دارند که تبدیل به فرهنگ عظیم در جهان شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور تلاش ، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدری است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزشهای انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.

احمدی افزود : دشمن تصرف چند روزه ایران اسلامی را در سر می پروراند و از حضور روحیه انقلابی ملت ایران غافل بود.

وی بیان داشت :  اکنون ایران مقتدر اسلامی در اوج قله های عزت و اقتدار ایستاده و کسی را یارای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با این توان و پشتوانه مردمی نیست.

فرماندار بندرگز بر ضرورت تقویت روحیه ایثار و فداکاری در جامعه تاکید کرد و افزود: هفته دفاع مقدس ، فرصتی است که زوایای جنگ تحمیلی ، تجزیه و تحلیل شود تا همه جوانان و آیندگان بدانند که مردم ایران چگونه با دست خالی اما با مشت گره کرده و با تکیه بر قدرت لایزال الهی و سلاح ایمان توانستند در مقابل تجاوز استکبار از طریق صدام پیروز شوند و حتی یک وجب از خاک خود را در اختیار دشمن قرار ندهند.

این مقام مسوول در ادامه تقارن آغاز سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس را خوش یمن دانست و گفت: دانش آموزان و دانشجویان باید تلاش کنند تا در جبهه علم و دانش هم دشمن را از صحنه خارج کنند. 

وی اظهار داشت : مدرسه خانه دوم فراگیریان تعلیم و تربیت است که همواره نیازهای دانشی و اطلاعاتی خود را از این مکان بدست می آورند.


ششمین نشست شورای اداری بندرگز در سال 97 برگزار شد

 

ششمین نشست شورای اداری بندرگز در سال 97 برگزار شد

 

ششمین نشست شورای اداری بندرگز در سال 97 برگزار شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 500
  • کد خبر : 50675