عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » درمان و پیشگیری رکن اساسی در مبارزه با مواد مخدر است


درمان و پیشگیری رکن اساسی در مبارزه با مواد مخدر است

درمان و پیشگیری رکن اساسی در مبارزه با مواد مخدر است

فرماندار مینودشت در ششمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: درمان و پیشگیری رکن اساسی در مبارزه با مواد مخدر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداریسید رضا طباطبایی فرماندار مینودشت در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اشاره به اهمیت درمان و پیشگیری گفت : در فرصت بوجود آمده ماه محرم روحانیون عزیز می توانند در مساجد با آگاهی بخشی مردم در این خصوص اقدام نمایند.

فرماندار مینودشت در ادامه از احداث پارک بوستان خانواده در یکی از محله های آسیب پذیر شهر خبر داد و گفت : در حوزه مبارزه با مواد مخدر شهرستان مینودشت مقام سوم در سطح استان را دارد.

وی ضمن تاکید بر بازدیدهای مستمر از کمپ های شهرستان برگزاری کلاسهای پیشگیری از سوی بهزیستی ، بسیج و بهداشت را با اهمیت دانست . ایشان تعداد روستاهای فاقد معتاد را 3 روستا اعلام و خواستار تلاش در این زمینه شد .

در ادامه روحانی فر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز با بیان این مطلب که از 4000 شهید استان تعداد 83 شهید جزء شهدای مبارزه با مواد مخدر هستند گفت : باید اقدامات علمی ، اقتصادی ، مذهبی ، فرهنگی و ورزشی صورت پذیرد تا در کاهش مصرف مواد مخدر تاثیر گذار باشد و اگر نتوانستیم این معضل را ریشه کن کنیم ولی می توانیم مهار کنیم . در شهرستان مینودشت تعداد 1 مرکز دولتی و 4 مرکز خصوصی ترک اعتیاد وجود دارد که مجموعا در 5 ماهه گذشته 247 نفر جهت درمان به این مراکز مراجعه نموده اند.

درمان و پیشگیری رکن اساسی در مبارزه با مواد مخدر است


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مینودشت
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 517
  • کد خبر : 50683