عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام فرماندار رامیان در واکنش اهانت به پیامبر اعظم(ص)


پیام فرماندار رامیان در واکنش اهانت به پیامبر اعظم(ص)

پیام فرماندار رامیان در واکنش اهانت به پیامبر اعظم(ص)

مهندس جواد صادقلو فرماندار شهرستان رامیان در واکنش اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) بیانه ای به شرح ذیل صادر نمود.

گروه داعش از اسلام خارج و نسبت دادن آنها به مسلمانان تهمتی کذب است چرا که داعشی ها حتی بویی از اسلام نبرده اند و دست نشانده استکبار و آمریکا هستند و حادثه تروریستی فرانسه را گروهی رقم می زند که پرورش یافته دامان غرب و الهام گرفته از دستور غربیها به ویژه آمریکاست.

با توجه به احترام مسلمانان به انبیای سایر ادیان، اقدام اخیر نشریه فرانسوی در انتشار کاریکاتور نبی مکرم اسلام، اهانت به یک و نیم میلیارد مسلمان است و چنین اعمال زشتی در واقع امتداد همان توطئه های اسلام ستیزی است که ریشه در جنگ های صلیبی دارند.

حمله به دفتر نشریه در پاریس نیز در راستای ترویج همین اسلام ستیزی است و مسلمانان جهان باید علیه این اقدام قیام کنند و غربی ها نیز بدانند که آرزوی اسلام زدایی را به گور خواهند برد چون نور اسلام و انقلاب اسلامی با اقداماتی چون چاپ کاریکاتور پیامبر(ص) در نشریه ای با توزیع گسترده به 16 زبان دنیا و تیراژ بالا، خاموش شدنی نیست و مسلمانان برای حمایت از اسلام، پیامبر و قرآن کریم تا پای جان و آخرین قطره خون ایستادگی خواهند کرد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 999
  • کد خبر : 5070