عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همه ادارات و نهادها موظف به همکاری با نهاد تعلیم و تربیت در پیشبرد اهداف هستند

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

همه ادارات و نهادها موظف به همکاری با نهاد تعلیم و تربیت در پیشبرد اهداف هستند

همه ادارات و نهادها موظف به همکاری با نهاد تعلیم و تربیت در پیشبرد اهداف هستند

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با قدردانی از تلاش های آموزش و پرورش و شهرداری در انجام پروژه مهر و آماده کردن مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: همه ادارات و نهادها موظف به همکاری با نهاد تعلیم و تربیت در پیشبرد اهداف هستند.
مهندس عبدالقدیر کریمی افزود: علاوه بر مدیران، دهیاران و شوراهای روستایی گنبد نیز موظف به همکاری با آموزش و پرورش و مدارس در پروژه مهر و دیگر ایام سال می باشند.
وی اضافه کرد: درسایه همدلی و همکاری بین ادارات و نهادها و نیز رسانه ها با مدیران، فضای وحدت و صمیمت با رعایت اخلاق در بخش ها و گروه های سیاسی حاکم است و این وجه تمایز گنبد با دیگر شهرستان های استان و کشور است.
فرج الله رزاقی گفت: دانش آموزان ثبت نام شده که 68 هزار و 222 نفر هستند، در دو هزار و 225 کلاس درس 400 مدرسه دولتی و 184 مدرسه غیردولتی گنبدکاووس مشغول تحصیل می شوند.
وی افزود: برای سال تحصیلی جدید تا الان 56 هزار و 997 دانش آموز در مدارس دولتی و 11 هزار و 225 نفر در مدارس غیردولتی ثبت نام کرده اند که 42 هزارو 718 نفر در مقطع ابتدایی، 15 هزار و 913 نفر در متوسطه دوره اول، 6 هزار و 501 نفر در متوسطه دوره دوم و بقیه نیز در مدارس فنی و حرفه ای تحصیل می کنند.
رزاقی اضافه کرد: سازماندهی نیروهای انسانی مدارس گنبدکاووس برای سال تحصیلی جاری نیز انجام شده و درمجموع پنج هزار و 146 نفر از معلمان، مدیران و معاونین رسمی، پیمانی و حق التدریس درمدارس دولتی و غیردولتی مشغول خدمت می شوند.
وی تصریح کرد: علاوه بر این در راستای پروژه مهر، 56 مدرسه و 1200 عدد میز و صندلی بهسازی شد و یک واحد آموزشی خیرساز نیز در ابتدای مهر افتتاح می شود.
مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس همچنین از حضور کلاس اولی ها در 31 شهریور و آغاز رسمی سال تحصیلی جدید نیز از اول مهر با نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان دخترانه صدیقه کبری این شهر خبر داد.
رزاقی ادامه داد: برای ایجاد فضای شاد در زنگ تفریح، حیاط تمامی مدارس بهسازی شده و برخی وسائل ورزشی در اختیار مدارس قرار می گیرد و نیز طرح مهر تا مهر با هدف نظارت بر آماده سازی مدارس و رفع نواقص احتمالی آنان شروع شده است.
منصور طعنه گنبدی شهردار گنبد نیز دراین جلسه از انجام برخی اقدامات توسط شهرداری برای بازگشایی مدارس از جمله خط کشی، پاکسازی و نظافت معابر مقابل مدارس، لکه گیری و آسفالت معابر و نقاط حفاری شده، هرس درختان و پیاده روسازی خبر داد و گفت: شهرداری آمادگی همکاری با آموزش و پرورش را دارد.

همه ادارات و نهادها موظف به همکاری با نهاد تعلیم و تربیت در پیشبرد اهداف هستند

 

همه ادارات و نهادها موظف به همکاری با نهاد تعلیم و تربیت در پیشبرد اهداف هستند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 484
  • کد خبر : 50700