عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دانش آموزان و آموزش و پرورش پایه های توسعه هستند

فرماندار بندرگز :

دانش آموزان و آموزش و پرورش پایه های توسعه هستند

دانش آموزان و آموزش و پرورش پایه های توسعه هستند

فرماندار شهرستان بندرگز با اشاره به جایگاه و نقش نیروی انسانی متخصص و نقش تعلیم و تربیت در جامعه گفت : دانش آموزان و آموزش و پرورش پایه های توسعه هستند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، "حسین احمدی" در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در آموزشگاه امام حسین (ع) روستای گزغربی بندرگز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه پرسنل آموزش و پرورش بخاطر تلاش های همه جانبه در جهت تربیت نسلی اسلامی و انقلابی و سخت کوش به تمامی معلمان توصیه کرد تا ضمن تقویت روحیه عدالت جویی و تلاش در دانش آموزان ، آنها را به مطالعه جدی دروس خود و مطالب غیردرسی دیگر ترغیب کنند.

وی  تصریح کرد: امیدوارم تمامی دانش آموزان ، با تلاش هرچه بیشتر ، برای اعتلای وضعیت علمی و فرهنگی شهرستان ، استان و کشور اهتمام ویژه ای ورزیده و در این مسیر از هیچ کوششی دری نکنند .

این مقام مسوول در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت : رزمندگان اسلام قدرت اسلام و عظمت واقتدار نظام مقدس اسلامی ایران را دردوران دفاع مقدس برای دوست و دشمن به نمایش گذاشتند.

وی بیان داشت : جنگ تحمیلی موجب انسجام ، یکپارچگی ، اتحاد ، همدلی و نمایش اقتدار ایمان و عزم و اراده ملت ایران اسلامی شد .

فرماندار بندرگز تصریح کرد : رزمندگان جان برکف اسلام درسالهای دفاع مقدس باسلاح ایمان مایه صداقت ، ایثار ، شهادت طلبی رشد بنیه دینی ، معنویت و انسجام ملت بزرگوار ایران اسلامی و رسوایی و روسیاهی دشمنان و استکبار شدند.

احمدی خاطر نشان کرد: دوران دفاع مقدس را باید به عنوان برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی همواره زنده نگه داشت .

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز هم چنین با محکوم کردن حمله تروریستی اهواز تصریح کرد: این حرکت های غیر انسانی خللی در اراده محکم مردم و نظام اسلامی جهت پیشبرد هدف های انقلابی نخواهد داشت.

وی در سخنان پایانی خود با اشاره به فعالیت های دولت یازدهم گفت : دولت تدبیر و امید با جدیت برای حمایت از آموزش و پرورش سرمایه گذاری کرده است.

احمدی اضافه کرد: مدرسه ، جامعه ، دولت و خانواده به تنهایی نمی توانند هدف ها و آرمان ها را محقق کنند و ساختن آینده ای بهتر در گرو همکاری همه این عوامل است.

گفتنی است ، امام جمعه و مسوولان اجرایی بندرگز نیز در این مراسم حضور داشتند.

دانش آموزان و آموزش و پرورش پایه های توسعه هستند

 

دانش آموزان و آموزش و پرورش پایه های توسعه هستند

 

دانش آموزان و آموزش و پرورش پایه های توسعه هستند

 

دانش آموزان و آموزش و پرورش پایه های توسعه هستند


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 486
  • کد خبر : 50897