عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پنجمین جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان آزادشهر برگزار شد

با محوریت بررسی نوسان قیمت های بازار؛

پنجمین جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان آزادشهر برگزار شد

پنجمین جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان آزادشهر برگزار شد

پنجمین جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان آزادشهر با حضور سید رسول حسینی فرماندار، حمیدرضا ملک حسینی معاون فرماندار، محمدی و نقیبی روسای ادارت صنعت و معادن و اتاق اصناف و مدیران دستگاه های اجرایی عضو با محوریت بررسی نوسان قیمت های بازار در سطح شهرستان آزادشهر در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ در ابتدا قربانعلی محمدی گزارشی از دلایل نوسان قیمت ها در سطح بازار از جمله افزایش قیمت روغن خوراکی، گوچه فرنگی، پودر شوینده و ... ارائه و پیشنهاداتی برای کنترل قیمت ها ارائه نمود.

در ادامه حسینی فرماندار ضمن گلایه از گرانی های غیرموجه موجود در سطح بازار از افزایش بازرسی های شبانه روز خبر داد و افزود: همه کارمندان ادارات شهرستان به عنوان بازرس ستاد تنظیم بازار نسبت به حضور در بازار و گزارش گرانفروشی اقدام و نتیجه را به دبیرخانه اعلام کنند.

فرماندار طی دستوری به اداره صنعت و معدن و اتاق اصناف گفت: از امروز همه انبارهای ذخیره کالا در سطح شهرستان را بازدید و نسبت به بالانس ذخایر موجود و کمبودهای سطح بازار اقدام شود.

نماینده عالی دولت ضمن تشکر از پلمپ 7 مغازه بدون مجوز خواستار ادامه روند برخورد جدی با متخلفان و گرانفروشان در سطح شهر شد.


پنجمین جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان آزادشهر برگزار شد

 


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 557
  • کد خبر : 50948