عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدرسه روستای خیرخوجه گنبدکاووس توسط خیر کشوری احداث شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس:

مدرسه روستای خیرخوجه گنبدکاووس توسط خیر کشوری احداث شد

مدرسه روستای خیرخوجه گنبدکاووس توسط خیر کشوری احداث شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: مدرسه روستای خیر خوجه بخش داشلی برون به همت خیر بانوی کشوری احداث شد.
مهندس  عبدالقدیر کریمی در نشست با خیرین مدرسه ساز کشوری اظهار داشت: خیرین در شهرستان گنبدکاووس فعالیت های خوبی انجام دادند و ما توفیق داشتیم تا چند خیر کشوری نیز در حوزه احداث مدرسه در روستاهای گنبدکاووس همکاری و حضور داشته باشند.
وی افزود: امروز به همت سرکار خانم نگار دادخواه،خیر کشوری، مدرسه 2 کلاسه در روستای خیرخوجه بخش داشلی برون به بهره برداری خواهد رسید و این خیر علاوه بر ساخت مدرسه،لوازم التحریر و دیگر ملزومات مورد نیاز دانش آموزان را در نقاط مرزی اهدا کرده است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس تصریح کرد: این خیر کشوری تاکنون5   مدرسه در روستاهای بخش مرکزی، شامل توحید یک،  سلاق غایب،کسکن قوجق، چای قوشان کوچک، حاجی قوشان با هزینه شخصی خود ساخته و امروز ششمین مدرسه خود را در روستای بخش داشلی برون افتتاح می کند.
وی یادآور شد: روستاهای بخش داشلی برون و مرزی گنبدکاووس از محرومیت بیشتری برخوردار است و بخشی از این روستاها از نعمت آب شرب محروم بوده و به وسیله تانکر در حال آبرسانی هستند.
کریمی تاکید کرد: روستای ماسان کوب در بخش داشلی برون به دلیل نبود جاده دسترسی،  حتی از آب شرب معمولی با تانکر محروم است و روز گذشته جلسه ای با چتد مدیران کل دستگاه اجرایی برای بهتر شدن وضعیت این روستا در داشلی برون برگزار شد.
وی گفت: مدرسه خیرخوجه داشلی برون دارای 2 کلاس و 25 نفر دانش آموز است و امید داریم مدارس دیگر به همت خیرین منطقه ای و کشوری در نقاط محروم گنبدکاووس ساخته شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس بیان داشت: با توجه به اینکه در گذشته به شغل شریف معلمی مشغول بودم،  به کمبودها و مشکلات حوزه آموزش و پرورش آگاهی دارم و دست خیرین را برای محرومیت زدایی به ویژه در حوزه آموزش و پرورش می بوسم.

مدرسه روستای خیرخوجه گنبدکاووس توسط خیر کشوری احداث شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 665
  • کد خبر : 50964