عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نیروی انتظامی حافظ ارزش ها وسرمایه های اجتماعی مردم است

فرماندار مراوه تپه:

نیروی انتظامی حافظ ارزش ها وسرمایه های اجتماعی مردم است

نیروی انتظامی حافظ ارزش ها وسرمایه های اجتماعی مردم است

  فرماندار مراوه تپه با پرسنل نیروی انتظامی مراوه تپه دیدار و از تلاش آنان قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه اسمعیل تاجی با اشاره به تنوع و ویژگیهای خدمات نیروی انتظامی گفت: این نیرو به عنوان حافظ ارزش ها و سرمایه های اجتماعی مردم در مقابله با توطئه های فرهنگی اجتماعی دشمن از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
فرماندار مراوه تپه افزود: دشمنان با بهره گیری از امکانات رسانه ای به خصوص فضای مجازی، برای ایجاد بی اعتمادی، جو ناامنی، بدبینی و زیرسئوال بردن نیروهای شاخص و سرمایه های اجتماعی کشورمان طرح های مختلفی را به اجرا می گذارند. وی گفت: تحریم اقتصادی از دیگر حربه های دشمن است که با شیوه های مختلف روی این موضوع مانور می دهد در حالیکه این حربه دشمن نیز با توجه به ظرفیت ها و توانمندی هایی که کشورمان در عرصه های مختلف برخورداراست، تاثیری درعزم و اراده استوار مسئوپنظام، دولتمردان و مردم ما ندارد.
فرماندارمراوه تپه ادامه داد: کشور ما در تولیدات اساسی و استراتژیک، علوم پزشکی، پتروشیمی، مهارت های علمی و فنی بخصوص در عرصه های نظامی، انتظامی و استراتژیک جزو کشورهای برتر و پیشرفته جهان است.
تاجی همچنین گفت: ارتش، سپاه ، بسیج و نیروی انتظامی ما از ایمان و اعتقاد دینی برخوردارند که نیرویی فراتر از ادوات نظامی معمول محسوب می شود و هیچ نیرو وارتشی در جهان از این ویژگی الهی بهره مند نیست.


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .