عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مسئولان بر اجرای پروژه ها نظارت بیشتری نمایند

مدیر کل دفتر فنی استانداری گلستان در شهرستان گنبد کاووس:

مسئولان بر اجرای پروژه ها نظارت بیشتری نمایند

مسئولان بر اجرای پروژه ها نظارت بیشتری نمایند

مدیر کل دفتر فنی استانداری گلستان گفت: مسئولان دستگاههای دولتی بر اجرای طرح ها و پروژه ها باید نظارت بیشتری نمایند و در هر مرحله از اجرای طرح ، گزارش آن را به دفتر فنی استانداری ارائه کنند.
رسول حسام در جلسه ای که به منظور بررسی پروژه های عمرانی شهرستان گنبدکاووس تشکیل شده بود، افزود: دستگاه های دولتی باید وضعیت پیشرفت فیزیکی و کیفی پروژه ها و همچنین تخصیص اعتبارات و جذب آنها را لحظه به لحظه اعلام کنند.
وی ادامه داد: این اقدامات موجب پویایی بیشتر کارها خواهد شد و مسئولان استانی نیز در سامانه ای که به این منظور طراحی شده، می توانند در مراحل پیشرفت کار قرار گیرند.
حسام گفت: در برخی شهرستان ها پیشرفت طرح های عمرانی بصورت اصولی پیش رفته اما گزارش وضعیت پیشرفت کار متناسب با وضعیت پروژه نیست.
وی کمیته های نظارت فرمانداریها را مسوول پیگیری طرح های عمرانی اعلام کرد و گفت: این کمیته ها باید گزارش وضعیت پروژه ها را از جهت پیشرفت فیزیکی و کمی و همچنین جذب اعتبارات در زمان های تعیین شده باید اعلام کنند.
مدیرکل دفتر فنی استانداری گلستان با اشاره به ایام الله دهه فجر هم گفت: برخی پروژه ها که به اتمام رسیده اند امکان افتتاح آنها در این ایام وجود دارد و تعدادی دیگر نیز برای تکمیل به نظارت بیشتر نیاز دارند.
نورمحمد جعفری معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: گزارش پیشرفت کار پروژه ها در آخر هر ماه تهیه می شود.
وی ادامه داد: تخصیص اعتبارات پروژه های عمرانی در سال جاری نسبت به دو سال پیش امیدوارکننده است.
معاون برنامه ریزی فرمانداری گنبدکاووس گفت: از اعتبارات سال جاری تاکنون 40 درصد تخصیص یافته است که امید است تا پایان سال مالی مابقی اعتبارات نیز تخصیص یابد.
جعفری، رتبه شهرستان گنبدکاووس را در جذب اعتبارات در استان گلستان اول اعلام کرد و گفت: امسال 90 پروژه در حال اجراست که 35 پروژه از محل تبصره 32 با 270میلیارد ریال اعتبار اجرا می شود.
وی کل اعتبارات عمرانی شهرستان گنبدکاووس را 400میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با تخصیص اعتبارات بیشتر، پروژه های عمرانی شهرستان هم از پیشرفت کیفی و کمی بیشتری برخوردار خواهند شد.
در این جلسه ، تعدادی از مسئولان شهرستان گنبدکاووس به تشریح پروژه های حوزه کاری خود اقدام کردند.

مسئولان بر اجرای پروژه ها نظارت بیشتری نمایند

 

مسئولان بر اجرای پروژه ها نظارت بیشتری نمایند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 896
  • کد خبر : 5110