عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است و ما باید دنبال روی راه آنان باشیم

نماینده عالی دولت در شهرستان کلاله:

هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است و ما باید دنبال روی راه آنان باشیم

هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است و ما باید دنبال روی راه آنان باشیم

فرماندار کلاله در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت گفت:هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است و ما باید دنبال روی راه آنان باشیم.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;فرماندار کلاله در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور معاونت فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید استان و سایر اعضا برگزار گردید, تصریح کرد:ترویج فرهنگ عاشورا همان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است لذا باید تلاش کنیم تا به هر طریقی در راستای ترویج این فرهنگ در جامعه گام برداریم.
نماینده عالی دولت در شهرستان اظهار کرد:همه ی ما وظیفه داریم فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل های آینده انتقال دهیم‌ و این فرهنگ غنی را در بین جوانان ترویج تا با ایثار و شهادت بیشتر آشنا شوند.
فرماندار کلاله در ادامه هدف از برگزاری یادواره ها را تجدید خاطرات جبهه و جنگ عنوان کرد و گفت:برگزاری اینگونه مراسمات با خلاقیت و نوآوری و مردمی تر اجرا گردد.
وی خاطر نشان کرد:شهدای گمنان شهرستان باید از این حالت به موزه دفاع مقدس و شهدا تبدیل شود و به خواسته ها و زائقه ی جوانان بیشتر اهمیت داده شود.
فرماندار کلاله در پایان گفت:در برخی حوزه ها رویکر ها عوض شود و فرهنگ ایثار و خاطران دفاع مقدس را درست به نسل جوان ارجاع دهند.
طالع زاری معاونت فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید استان هم در این جلسه ضمن ارائه اقدامات انجام شده در سطح استان گفت:نهادهایی چون آموزش و پرورش و آموزشی می توانند به خوبی در جریان سازی این فرهنگ تاثیر خوبی داشته باشند.
وی افزود: این نهاد های آموزشی می توانند طوری عمل کنند که جریانی ماندگار از فرهنگ ایثار و شهادت را در میان کودکان و دانش آموزان ایجاد کنند.

هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است و ما باید دنبال روی راه آنان باشیم


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 486
  • کد خبر : 51315