عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید سرزده فرماندار از بخشداری مرکزی کلاله


بازدید سرزده فرماندار از بخشداری مرکزی کلاله

بازدید سرزده فرماندار از بخشداری مرکزی کلاله

 فرماندار کلاله با حضور در بخشداری مرکزی ضمن بررسی روند امور اداری و تکریم ارباب رجوع با کارکنان بخشداری دیدار و گفتگو کرد .

 نصرت برزگر در این بازید که بصورت سرزده صورت گرفت از واحد های مختلف بخشداری بازدید و با کارکنان و سرپرست بخشداری دیدار و درخصوص مسایل و امورات جاری بویژه اجرای طرح هادی روستایی گفتگو کرد .

 برزگر در این دیدار خطاب به بخشدار و کارکنان بخشداری گفت : متولیان امورات جاری روستاها بعنوان موتور و چرخ دنده اصلی اقتصاد کشور بخشداری و دهیاران هستند و باید سعی کنیم بعنوان خادمان مردم بهترین خدمت را به این اقشار زحمتکش بدهیم تا در پیشگاه خداوند متعال رو سفید باشیم .

 وی تصریح کرد : منطقه کلاله و در کل گلستان یک منطقه سرسبز با طبیعتی بکر و متفاوت است که این جنبه آن در سال های گذشته مورد سودجویی برخی سودجویان قرار گفته و به جنگل ها تعرض کرده اند و آن بافت خداداری خود را از دست داده که این مسبب ایجاد بحران های زیست محیطی زیادی از جمله طغیان رودخانه ها و بروز سیلاب و آتش سوزی و رانش زمین شده است که باید با همکاری دستگاه های مربوط و شوراها و دهیاران روستاها گامی در جهت حفظ محیط زیست بردارید.

 در این دیدار سرپرست بخشداری ضمن ارائه مسایل و مشکلات پیش روی بخشداری گفت : یکی از دغدغه های اصلی ما در مجموعه بخشداری تدوین نقشه راه توسعه روستاهاست که اگر بتوانیم در این مهم موفق شویم گام مهمی را در توسعه روستاها برداریم . 

 

بازدید سرزده فرماندار از بخشداری مرکزی کلاله

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 1387
  • کد خبر : 5133