عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار شهرستان آزادشهربا فرماندهای نیروی انتظامی دیدار کرد

به مناسبت آغاز هفته ناجا؛

فرماندار شهرستان آزادشهربا فرماندهای نیروی انتظامی دیدار کرد

فرماندار شهرستان آزادشهربا فرماندهای نیروی انتظامی دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ به مناسبت آغاز هفته ناجا؛ سرهنگ اصلانی فرماندهی نیروی انتظامی و سرهنگ جهانتیغ جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان با حضور در فرمانداری با "سید رسول حسینی" فرماندار دیدار و در ارتباط با مسائل امنیتی شهرستان گفتگو کردند.

در این چلسه ابتدا اصلانی فرمانده نیروی انتظامی گزارشی از کشفیات جدید انتظامی، آغاز به کار گشت های ویژه بازرسی، رصد مداوم فضای مجازی از طریق کارشناسان فضای سایبری و همچنین اتمام پروژه ساخت کلانتری 11 و افتتاح آن در هفته آینده خبد داد.

در ادامه حسینی فرماندار ضمن تبریک هفته ناجا به سبزپوشان راست قامت ناجا از اقدامات و جانفشانی های مجموعه ناجا چه در سطح ملی و چه در سطح شهرستان تشکر کرد و تصریح کرد: امنیتی که با این تلاش ها به وجود می آید به عنوان سرشاخه سایر حوزه ها در جلب رضایت مردم دارای اهمیت خاص می باشد که اگر امنیت خدشه دار شود زندگی به کام مردم نیز تلخ خواهد شد.

رییس شورای تامین شهرستان آزادشهر با اشاره به جایگاه نیروی انتظامی در بین مردم و اعتمادی که مردم به این نیروی امنیتی و انتظامی دارند اظهار داشت: نیروی انتظامی امروز جایگاه ویژه ای را در جامعه پیدا کرده و به عنوان یک نیروی امنیتی و فرهنگی در بین مردم با افتخار و عزت خدمات رسانی می نماید.

در پایان حسینی ضمن آرزوی توفیق برای کلیه پرسنل خدوم نیروی انتظامی خواستار تلاش مضاعف در کنار همدلی و تعامل با مردم جهت برقراری نظم و امنیت شدند.

 

فرماندار شهرستان آزادشهربا فرماندهای نیروی انتظامی دیدار کرد

 

فرماندار شهرستان آزادشهربا فرماندهای نیروی انتظامی دیدار کرد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 671
  • کد خبر : 51535