عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » واحد های صنفی بدون مجوز پلمپ شوند

فرماندار کردکوی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان:

واحد های صنفی بدون مجوز پلمپ شوند

واحد های صنفی بدون مجوز پلمپ شوند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی؛ صبح امروز قدمنان فرماندار کردکوی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان تأکید کرد: واحد های صنفی بدون مجوز پلمپ شوند.
وی با اشاره به اینکه هدف این جلسه مقابله با افراد سودجو است، افزود: با تمام توان از طریق مجاری قانونی بر بازار نظارت میکنیم و با متخلفان و اخلال گران بازار بشدت برخورد می شود.
رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان با اشاره به اینکه در بازار امکان رقابت برای همه فراهم است بر ضرورت بازرسی شبانه روزی از بازار تاکید کرد و اظهار داشت: اتاق اصناف و اتحادیه اصناف با همدلی و همکاری یکدیگر و همراهی با اداره تعزیرات بسترهای فعالیتهای اقتصادی سوداگران بازار و افزاد سودجو را بخشکانند.
فرماندار همچنین با اشاره به جنگ روانی ایجاد شده توسط امریکا و تاثیر آت در بازار ایران، گفت: دستاوردهای خوب اقتصادی،صنعتی و علمی کشور در نظام اسلامی بویژه در چند سال اخیر موجب شد استکبار جهانی خواست به هر شیوه ممکن این موفقیتها را تحت شعاع قرار دهند.
قدمنان فزود: دشمن با ایجاد جنگ روانی سعی کرد که اوضاع کشور را در جهت منافع خودش مدیریت کند که خوشبختانه تصمیمات درست ریاست جمهوری در داخل و رویکرد مناسب در ارتباطات جهانی بویژه با اروپاییان و خروج خارج از عرف و قوانین بین المللی آمریکا و...موجب شد که دولتهای اروپایی بیش از پیش سیاستهای مستقلانه تری از امریکا اتخاذ کنند و با موضع گیری درست خود باعث انزوای بیشتر امریکا در جامعه بین المللی شد و تاثیرات مثبتی هم در کشور ایجاد می کند.
فرماندار کردکوی با اشاره به تورم های ایجاد شده در بازار گفت: شرایط پیش آمده می تواند با اندکی صبوری بهبود یابد و مردم فرصت هرگونه سودجویی را از افراد سودجو بگیرند .

واحد های صنفی بدون مجوز پلمپ شوند

 

واحد های صنفی بدون مجوز پلمپ شوند

 

واحد های صنفی بدون مجوز پلمپ شوند


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 381
  • کد خبر : 51690