عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آیین تودیع و معارفه رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان کلاله برگزار شد

باحضور نماینده عالی دولت در شهرستان و مدیر کل کتابخانه های استان:

آیین تودیع و معارفه رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان کلاله برگزار شد

آیین تودیع و معارفه رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان کلاله برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه رِئیس کتابخانه های عمومی شهرستان کلاله با حضور فرماندار شهرستان و مدیر کل کتابخانه های استان در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری;حمیدی فرماندار شهرستان در این مراسم با تقدیر از زحمات رئیس سابق اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، عنوان کرد: کارنامه کاری این شهرستان مثبت و موفق بوده و امیدواریم در دوره کاری جدید با بهره‌گیری از تجربیات گذشته و همدلی و همیاری مجموعه اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، شاهد توفیقات روزافزون کتابخانه‌های عمومی در این منطقه باشیم.

وی افزود: اگر بتوانیم سرانه مطالعه را در بین اقشار مختلف جامعه بالا ببریم میزان آسیب ها کمتر خواهد شد چرا که کتاب به عنوان دوست و رفیق و مشاور، افراد را به تعقل و تفکر منطقی وا میدارد.

فرماندارکلاله در ادمه با اشاره به اینکه کتابخانه عمومی شماره2 کلاله بزودی افتتاح می شود، اعلام کرد:بجز انشعاب آب و برق،عملیات احداث ساختمان کتابخانه عمومی شماره2 این شهرستان پایان رسیده و از امروز برای تجهزات داخلی و قفسه بندی در اختیار نهادکتابخانه های عمومی گلستان قرارمی گیرد.

محمد حمیدی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای اتصال انشعابات یاد شده صورت گرفته است ، افزود: به منظور تسریع در بهره برداری از این کتابخانه ، کار اتصال انشعابات این پروژه در اسرع وقت حتی قبل از آغاز اجرای تجهیزات داخلی و قفسه بندی کتابخانه، انجام خواهد شد.

فرماندارکلاله ادامه داد :ساختمان کتابخانه عمومی شماره2 شهرکلاله درزیربنای 387مترمربع در زمینی به مساحت 595مترمربع احداث شده است.

ایشان درادامه فضای مجازی را عامل بازدارنده در توسعه فرهنگ مطالعه درجامعه دانست و اظهار داشت: علی رغم داشتن جذابیت های صوری فضای مجازی، با جایگاه برتر کتاب در توسعه فرهنگ مطالعه قابل قیاس نیست.

علیرضا مجاهدی رئیس سابق اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کلاله هم در این مراسم به ارائه گزارشی از عملکرد دوره کاری خود پرداخت و گفت: افزایش تعداد عضویت به 2375 نفر و تعداد کتاب‌های کتابخانه‌ عمومی از 2300 به بیش از 33000 جلد، کسب چندین رتبه برتر کتابخوانی در سطح استان و کشور از جمله توفیقات اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان است که با مشارکت و تلاش کتابداران دلسوز و توانمند شهرستان و حمایت‌های بی‌شائبه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، صورت گرفته است.

در پایان پس از 22 سال خدمت خالصانه از زحمات علیرضا مجاهدی تجلیل و تودیع شد و یاسر مستانی به عنوان رئیس کتابخانه عمومی شهرستان معارفه گردید.

گفتنی است علیرضا مجاهدی به عنوان رییس کتابخانه های عمومی شهرستان گنبد کاووس معرفی شد.

آیین تودیع و معارفه رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان کلاله برگزار شد

آیین تودیع و معارفه رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان کلاله برگزار شد

آیین تودیع و معارفه رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان کلاله برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 756
  • کد خبر : 51905