عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بسیج نماد ایثار و ایثارگری است که در شرایط بحران همیار و همراه مردم می شود

فرماندار گرگان در جمع شورای فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان :

بسیج نماد ایثار و ایثارگری است که در شرایط بحران همیار و همراه مردم می شود

بسیج نماد ایثار و ایثارگری است که در شرایط بحران همیار و همراه مردم می شود

"یحیی خاکی" فرماندار مرکز استان در دیدار با شورای فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرکز استان با اشاره به عضویت خود در بسیج از سال 1359،بسیج را نماد ایثار و ایثارگری و مجموعه ای خواند که در شرایط بحران و خطر با تأسی از آرمانهای امام(ره) و شهداء وارد عمل شده و همیار و همراه سایر مردم می شود .

وی ضمن مهم برشمردن تعامل بسیج با سایر ادارات و دستگاهها تقویت بسیج ادارات و پایگاه های مقاومت و همچنین پشتیبانی از کاروان های معنوی راهیان نور و ستاد ارتحال امام(ره)را از جمله مأموریت هایی دانست که می تواند کمک بالقوه در حل بحرانهای اجتماعی باشد .

وی  ارتباط نزدیک و مستمر پایگاههای بسیج با دهیاران و شوراهای اسلامی و بهره مندی ار فرصتها و ظرفیتهای سازمانی فی ما بین ادارات و نهادها با بسیج را در تحقق شعار اعتدال دولت تدبیر و امید تحت منویات حکیمانه مقام معظم رهبری مهم برشمرد و افزود: همه می بایست به دولت برخواسته از اراده ملت کمک کنیم و خروجی کار همه ما برمدار قانون و خدمت به بهترین بندگان خداوند باشد .

وی آمادگی فرمانداری مرکز استان را برای پشتیبانی و حمایت از برنامه های علمی ،فرهنگی و اقتصادی بسیج اعلام و خواستار تعامل بیشتر شد .

"سرهنگ مهاجر"فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به نمایندگی از مجموعه شورای فرماندهی به اهداف ،مأموریتها و اقدامات بسیج در شهرستان اشاره و آمادگی نهاد مقدس بسیج را در جهت اعتلای آرمانهای امام(ره) و انقلاب تحت منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)اعلام کرد.

"حجت الاسلام والمسلمین ابری "مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه مرکز استان با ابراز خرسندی از انتصاب دکتر خاکی از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت در کسوت فرماندار شهرستان گرگان ضمن ارائه گزارشی از حوزه گسترده و تخصصی نمایندگی ولی فقیه در بدنه بسیج ،توفیقات فرماندار را از خداوند متعال مسئلت نمود.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 895
  • کد خبر : 5194