عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای انجمن اولیاء و مربیان شهرستان علی آباد کتول برگزارشد


جلسه شورای انجمن اولیاء و مربیان شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

جلسه شورای انجمن اولیاء و مربیان شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، جلسه شورای انجمن اولیای شهرستان با حضور حسن هدایتی کتولی فرماندار،سید کتولی سرپرست آموزش و پرورش در محل آموزش و پرورش برگزارشد.

حسن هدایتی کتولی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین که سند بالادستی است و به تأیید رهبر معظم و شورای انقلاب فرهنگی رسیده است بایستی محور برنامه ها و فعالیت ها در آموزش و پرورش باشد و اظهار داشت : انجمن های اولیاء و مربیان می توانند در تربیت دانش آموزات مشارکت نمایند و انجمن اولیاء ارتباط بین خانه و مدرسه را تقویت کنند و در جامعه خانه و مدرسه 2 نهاد تربیتی هستند که تأثیرگذار هستند و همسویی بین این 2 نهاد امری ضروری است .

وی افزود : انجمن های اولیاء و مربیان می توانند در کاهش آسیب های اجتماعی ورود نماید و در هر مدرسه قرارگاه فرهنگی با محوریت انجمن های اولیاء و مربیان مدارس تشکیل گردد تا با برنامه مقابله جدی صورت پذیرد و برگزاری کلاس های آموزش خانواده که اثرات مثبتی دارد .

فرماندار با اشاره به اینکه چشم امید مردم به مدارس است زیرا مرکز ثقل تربیت مدارس هستند و انجمن های اولیاء مظهر تعامل ، همراهی و هم صدایی خانواده ها با نظام آموزش و پرورش محسوب می شوند و اضافه کرد : انجمن های اولیاء در مدارس فضای کار و فعالیت اختصاص یابد تا با فراغ بال بهتری به خانواده ها خدمات رسانی نمایند .

فرماندار و رئیس شورای انجمن اولیاء و مربیان شهرستان گفت : از آموزش و پرورش انتظار می رود که چراغ تحول از مدارس روشن شود و محور تحول قرار گیرد و به دانش آموزان نیازمند هم از لحاظ مالی و هم از جنبه ی فرهنگی توجه لازم صورت پذیرد تا از تحصیل باز نمانند .

سیدجواد سیدکتولی ، انجمن های اولیاء و مربیان در مدارس یکی از ارکان تعلیم و تربیت هستند و در کلیه زمینه های آموزشی و پرورشی می توانند ورود نمایند و از مدیران خواستند که توجه لازم به جایگاه آنان صورت گیرد و افزود : انجمن های اولیاء به مسائل تربیتی و اخلاق اسلامی و ساختن انسان هایی که مفید و مثمرثمر برای توسعه و پیشرفت کشور در همه ی چشمه ها باشند همت نمایند و در تقویت ارتباط خانواده ها با مدارس تلاش نمایند و در فرآیند تربیت دانش آموزان مشارکت داشته باشند .

وی ، با اشاره به اینکه 24 لغایت 30 مهر ماه هفته پیوند اولیاء و مربیان می باشد و خاطر نشان کرد : فرصت مناسبی است که مشارکت خانواده ها در تربیت و ارتباط با مدارس تبیین شود .

لازم به ذکر است سایر اعضای حاضر در جلسه نیز نظرات و پیشنهاداتی را ارائه نمودند .

جلسه شورای انجمن اولیاء و مربیان شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .