عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر برگزار شد


ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر برگزار شد

ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش آزادشهر در خصوص پیگیری مصوبه قانون شوراهای آموزش و پرورش مبنی بر واریز ۵ درصد درآمد حاصل از عوارض شهرداریها به حساب آموزش و پرورش و نیز کیفیت بخشی پایه اول ابتدایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ "سید رسول حسینی" فرماندار با بیان اینکه پایبندی به قوانین نقش مهمی در پیشبرد امور دارد بر واریز ۵ درصد درآمد حاصل از عوارض شهرداریها به حساب آموزش و پرورش تاکید کرد.

وی در ادامه در خصوص کیفیت بخشی پایه اول ابتدایی، شناسایی تفاوتهای فردی دانش آموزان پایه اول ابتدایی و شناخت نیازمندیهای آنان را در رفع مشکلات آنان مفید بیان کرد.

قربانعلی بذرافشان مدیر آموزش و پرورش آزادشهر هم با اشاره به واریز ۵ درصد از درآمد حاصل از عوارض شهرداریها به حساب آموزش و پرورش بعنوان یکی از قوانین شوراهای آموزش و پرورش افزود: پرداخت به موقع ۵ درصد عوارض شهرداریها به حساب آموزش و پرورش نقش مهمی در تعمیر و توسعه فضاهای آموزشی خواهد داشت.

وی برگزاری ۵ کلاس در قالب طرح دوزبانه برای دانش آموزان بدو ورود به پایه اول ابتدایی که دو زبانه هستند و یا دوره پیش دبستانی شرکت نکرده اند را از جمله اقدامات آموزش و پرورش در راستای کیفیت بخشی پایه اول ابتدایی در این شهرستان بیان کرد‌.



تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 629
  • کد خبر : 51953