عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا در مرکز سامد،پاسخگوی شهروندان خواهد بود

سه شنبه هفته جاری به همراه شهرداران آق قلا و انبار الوم:

نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا در مرکز سامد،پاسخگوی شهروندان خواهد بود

نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا در مرکز سامد،پاسخگوی شهروندان خواهد بود

در راستای ارتباط مستقیم با مسئولین،نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا به همراه شهرداران آق قلا و انبار الوم،در مرکز سامد،پاسخگویی شهروندان خواهد بود.

"امانگلدی ضمیر"فرماندار شهرستان آق قلا به همراه "اماندردی کلته"و"کاظم فرزانه"شهرداران شهرهای آق قلا و انبار الوم،روز سه شنبه 24 مهر ماه از ساعت 9 صبح الی 12 ظهر با حضور در مرکز سامد شهر گرگان،آماده پاسخگویی به شهروندان آق قلا در خصوص مسائل و مشکلات آنان خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،صبح امروز شنبه 21 مهر ماه،"امانگلدی ضمیر"در گفتگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی شهرستان،ارتباط مستقیم شهروندان با مسئولین از طریق مرکز سامد را تبلور عینی مردمی بودن دولت"تدبیر و امید" دانست و افزود:راه اندازی مرکز سامد زمینه و بستری را فراهم کرده است تا شهروندان،مسائل و مشکلات خود را به صورت مستقیم با مسئولین در میان بگذارند.

فرماندار شهرستان آق قلا یکی از اهداف انقلاب اسلامی را فراهم کردن فضای ارتباط راحت بین مردم و مسئولان دانست و ادامه داد:بنای اصلی کار دولت دوازدهم،خدمت صادقانه به مردم است و این حق قانونی مردم است که بتوانند با مسئولان ارتباط مستقیم داشته باشند.

"ضمیر" در خاتمه ی این گفتگو،تصریح کرد:آشنایی با مسائل و مشکلات مردم می تواند مدیران را برای برنامه ریزی های بهتر در حوزه های مختلف یاری دهد تا از این فرصت خدمتگزاری به نحو احسن و در جهت خدمت به نظام و مردم استفاده شود.

مردم عزیز شهرستان آق قلا می توانند از طریق تماس با شماره 111 و داخلی 2 به صورت مستقیم با "امانگلدی ضمیر"فرماندار شهرستان آق قلا ارتباط برقرار نمایند و موضوعات مرتبط با حوزه شهرستان را مطرح نمایند.

 

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 644
  • کد خبر : 52043