عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نخستین جلسه هیأت اندیشه ورز شهرستان کردکوی با حضور نخبگان اجتماعی و فرهنگی شهرستان برگزارشد

با حضور معاون سیاسی امنیتی فرماندار کردکوی :

نخستین جلسه هیأت اندیشه ورز شهرستان کردکوی با حضور نخبگان اجتماعی و فرهنگی شهرستان برگزارشد

نخستین جلسه هیأت اندیشه ورز شهرستان کردکوی با حضور نخبگان اجتماعی و فرهنگی شهرستان برگزارشد

 نخستین جلسه هیأت اندیشه ورز شهرستان کردکوی با هدف استفاده از ظرفیت صاحبنظران و نخبگان علمی برای تصمیم سازی در خصوص مسائل مختلف با حضور نخبگان اجتماعی و فرهنگی شهرستان به ریاست بیدلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار برگزار گردید.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کردکوی؛ پس از بحث و تبادل نظر مدعوین و ارائه پیشنهادات در خصوص سیاست های تشکیل هیأت اندیشه ورز، بیدلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ضمن قدردانی از حضور فعال شرکت کنندگان گفت: ادارات و سازمانها همواره به وجود تشکیلاتی که برگرفته از نخبگان و فعالین عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی بوده نیازمند هستند تا با بهره گیری از تخصص و تجربه آنها به شناسایی مسائل مختلف اجتماعی و ارائه راهکارهای عملیاتی فائق آیند.
بیدلی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار با اشاره به اینکه این نشست ها به صورت فصلی و مستمر برگزار خواهند شد خاطر نشان کرد: اعضای هیأت می توانند افراد صاحبنظری که پتانسیل حضور در این نشست را دارا هستند جهت شرکت در جلسات آتی معرفی نمایند.
در ادامه ایشان هیئت اندیشه ورز را پلی بین ایده و عمل تلقی نمود و افزود: ایده های معرفی شده از سوی اعضای هیأت اندیشه ورز می تواند در تزریق امید و نشاط به جامعه، کاهش آسیب های اجتماعی، توسعه گردشگری، تعالی فرهنگی و معرفی نقاط مثبت شهرستان راهگشا باشد.

ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 566
  • کد خبر : 52084