عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مسیر توسعه شهرستان رامیان با توجه به موقعیت جغرافیایی بر پایه گردشگری و کشاورزی باشد


مسیر توسعه شهرستان رامیان با توجه به موقعیت جغرافیایی بر پایه گردشگری و کشاورزی باشد

مسیر توسعه شهرستان رامیان با توجه به موقعیت جغرافیایی بر پایه گردشگری و کشاورزی باشد

 فرماندار شهرستان رامیان در کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان رامیان گفت: با توجه به جغرافیای شهرستان محور اشتغال دراین شهرستان باید بر گردشگری وکشاورزی باشد و دراین راستا همکاری، تعامل و همدلی کلیه اعضا و کارگروه عمده ترین عامل نیل به هدف متعالی اشتغال است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان؛ محمود سالاری فرماندار رامیان ضمن تقدیر از حضور اعضا بر اولویت اصلی برنامه ها ی در دست اقدام یعنی حفظ اشتغال موجود وایجاد اشتغال جدید تاکید نمودند و بیان داشت: اشتغال ومعیشت مردم دو موضوع بهم پیوسته است نمی شود به معیشت پرداخت ولی اشتغال را درنظر نگیریم این دو لازم وملزوم یکدیگرند اساسی ترین محوری که دولت تعریف کرده اشتغال هدف دار وجهت دار است.

ریس کارگروه اشتغال شهرستان افزود ایجاد فرصت های شغلی جدید از مهم ترین وظایف کارگروه به شمار می رود که این امر با دلسوزی و برنامه ریزی و نظارت مستمر بر فعالیت ها وتلاش شبانه روزی محقق خواهد شد .

دراین جلسه ریاست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گزارشی از حوزه اشتغال شهرستان ارائه نمود وبراساس این گزارش اشتغال ثبت شده توسط ادارات شهرستان در ۶ ماه نخست سال ۹۷ درسامانه کارا ۸۱۲ نفر ثبت نام که سهمیه شهرستان برای اشتغال درسال ۹۷ تعداد ۱۰۸۰ نفراشتغال می باشد .که رتبه های نخست به ترتیب مربوط به اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی وگردشگری با ۲۳۰ ثبت سامانه کارا ، صنعت ومعدن ۲۰۸ ثبت ، جهاد کشاورزی ۱۶۹ ثبت می باشد.

دربخش مشاغل خانگی ۱۵۰ سهمیه شهرستان می باشد.

دربخش تسهیلات روستایی ۳۳۳ پرونده به مبلغ ۳۲ میلیارد تومان که تعداد ۳۳۰پرونده به بانک معرفی شده که کل مبلغ پرداختی بانک ها ۸ میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان می باشد. 

در ادامه اعضا کار گروه هریک به بررسی روند پرونده های اشتغالزایی و تبیین و تشریح عملکرد دستگاه های اداری و اجرایی خود در این خصوص پرداختند .

 

مسیر توسعه شهرستان رامیان با توجه به موقعیت جغرافیایی بر پایه گردشگری و کشاورزی باشد


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 430
  • کد خبر : 52177