عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان با فرماندار علی آباد کتول


دیدار مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان با فرماندار علی آباد کتول

دیدار مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان با فرماندار علی آباد کتول

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان به منظور هماهنگی جهت جمع آوری زکات در علی آباد کتول با احمد تجری مفرد، فرماندار شهرستان در محل دفتر فرماندار دیدار و گفتگو کرد.

 فرماندار علی آباد کتول در این دیدار گفت: با توجه به پتانسيل‌هاي بالاي کشاورزي در منطقه علی آباد کتول، انتظار جمع‌آوري زکات بيشتري در شهرستان داریم.

تجری مفرد با اشاره به اينکه يکي از اهداف جمع‌آوري زکات در جامعه ايجاد يک منبع مالي براي محرومين جامعه است، اضافه کرد: کارگزاران امور در جامعه اسلامي بايد توجه به اين امر را در اولويت‌ کاري خود قرار دهند و در امر ترويج فرهنگ پرداخت زکات بايد به نحوي عمل شود که اعتمادسازي لازم در اذهان عمومي شکل گيرد.

ابراهیم باغبانی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گلستان نیز گفت: پرداخت زکات يکي از اموري است که در دين مبين اسلام نسبت به آن تاکيدات فراواني شده است و در اين راستا با توجه به پايبندي مردم اين استان به اصول و ارزش‌هاي ديني، اگر کار تبليغ و اطلاع رساني در اين خصوص به درستي انجام شود ما شاهد مشارکت بيشتر مردم در امر پرداخت زکات خواهيم بود.

وی به اقدامات صورت پذیرفته در راستای حمایت و توانمندسازی محرومین و نیازمندان اشاره کرد و افزود: این مجموعه در زمینه بهداشت، اشتغال و درمان فعالیت های گسترده ای در شهرستان داشته است.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .