عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گنبدکاووس نیمی از سرمایه گذاری بخش خصوص گلستان را جذب کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس:

گنبدکاووس نیمی از سرمایه گذاری بخش خصوص گلستان را جذب کرد

گنبدکاووس نیمی از سرمایه گذاری بخش خصوص گلستان را جذب کرد

فرماندار ویژه گنبد کاووس گفت: از 18 هزار میلیارد ریال سرمایه گذار ی خصوصی انجام شده در استان در یک سال اخیر ، 9 هزار میلیارد ریال آن در این شهرستان بوده که نیمی از مجموع سرمایه گذاری را تشکیل می دهد.
فرماندار ویژه گنبدکاووس در نشست با تعدادی از صاحبان واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی گنبدکاووس افزود: با وجود مشکلات مالی دولت، سهم اعتبارات عمرانی گنبد در طرح های افتتاحی هفته دولت نیز سه هزار میلیارد ریال معادل یک سوم پروژه های گلستان بوده است.
وی حمایت از تولید و اشتغال را از رویکردهای مهم دولت تدبیر و امید برشمرد و گفت: واحدهای تولیدی نیز بایستی با درک شرایط کشور، متناسب با اختیارات و امکانات موجود از مسئولان مطالبه گری نمایند.
کریمی افزود: دیدار با تولید کنندگان و شنیدن مسائل و مشکلات آنان کمترین وظیفه مسئولان است و کارگزاران دولت تدبیر و امید نیز با علم به این موضوع، به آن توجه و عمل می کنند.
وی اضافه کرد: برگزاری جلسات مستمر با تولیدکنندگان و بررسی مسائل و مشکلات روستاها را از برنامه های مشترک درحال اجرای فرمانداری ویژه گنبد و نماینده مردم این شهرستان درمجلس شورای اسلامی اعلام کرد.
نماینده مردم شهرستان گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تاکید بر ضرورت حمایت جدی از واحدهای تولیدی گفت: این واحدها که در ایجاد اشتغال پایدار در جامعه سهیم هستند بایستی مورد حمایت همه جانبه مسئولان قرار گیرند.
قرجه طیار تصریح کرد: مشکلات واحدهای تولیدی در مرحله نخست باید در شهرستان ها، سپس استان و در صورت نیاز در سطح ملی پیگیری و رفع شود و اگر نیاز به اصلاح قوانین است، مجلس می تواند ورود کند.
وی از پیگیری اصلاح تشکیلات اداری فرمانداری های ویژه سراسر کشور خبر داد و گفت: فراکسیون ویژه ای در این خصوص، درمجلس شورای اسلامی تشکیل شده است.
وی افزود: موضوع اصلاح چارت اداری فرمانداری های ویژه توسط فراکسیون تشکیل شده در مجلس شورای اسلامی و از طریق وزارت کشور درحال پیگیری است.
وی اضافه کرد: با اصلاح ساختار اداری (چارت سازمانی) فرمانداری های ویژه، حدود اختیارات قانونی فرمانداران و معاونت های آنان افزایش و برخی ادارات شهرستانی نیز به معاونت اداره کل ارتقا می یابند.
دراین نشست که مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، معاونین اداره کل تامین اجتماعی و شرکت شهرک های صنعتی استان نیز حضور داشتند، برخی صاحبان واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی گنبد نیز به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

گنبدکاووس نیمی از سرمایه گذاری بخش خصوص گلستان را جذب کرد

 

گنبدکاووس نیمی از سرمایه گذاری بخش خصوص گلستان را جذب کرد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 447
  • کد خبر : 52315