عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفته تربیت بدنی فرصت مناسبی برای ترویج برنامه های ورزشی است

فرماندار گمیشان در بازدید از اداره ورزش و جوانان شهرستان؛

هفته تربیت بدنی فرصت مناسبی برای ترویج برنامه های ورزشی است

هفته تربیت بدنی فرصت مناسبی برای ترویج برنامه های ورزشی است

فرماندار گمیشان صبح امروز در بازدید از اداره ورزش و جوانان شهرستان گفت: هفته تربیت بدنی و ورزش فرصت مناسبی برای ترویج برنامه های ورزشی در سطح منطقه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ امیرشیر توماج با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش خاطر نشان کرد: ورزش باعث ایجاد روحیه ای با نشاط و داشتن تن سالم برای افراد ورزشکار می شود.

وی افزود: دولت تدبیر و امید توجه به توسعه ورزش را یکی از برنامه های مهم خود می داند و برای اجرای شدن آن تاکنون اقدامات خوبی را انجام داده است.

توماج یادآور شد: توسعه امکانات ورزشی باید در همه نقاط صورت گیرد و برای اجرایی شدن آن در سطح چندین روستا خانه های ورزش روستایی احداث شده است.

فرماندار گمیشان بیان داشت: آغاز عملیات اتمام پروژه نیمه تمام سالن ورزشی روستای قلعه جیق بزرگ بخش مرکزی شهرستان پس از گذشت هفت سال، گوشه ای از توجهات ویژه دولت برای گسترش امکانات ورزشی در سطح روستاهای مرزی می باشد.

نماینده عالی دولت در گمیشان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به تاثیر ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی خاطر نشان کرد: ورزش یکی از روش های مطمئن و موثر در پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی در سطح کشور است.

در این دیدار فرماندار گمیشان به صورت جداگانه با کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است در این بازدید رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گزارشی از اقدامات این اداره در جهت گسترش فعالیت های ورزشی و برنامه های ویژه هفته تربیت بدنی و ورزش را ارائه داد.

هفته تربیت بدنی فرصت مناسبی برای ترویج برنامه های ورزشی است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 446
  • کد خبر : 52387