عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با استفاده از تمامی ظرفیت شهرستان در جهت کاهش آسیب های اجتماعی گام برداریم


با استفاده از تمامی ظرفیت شهرستان در جهت کاهش آسیب های اجتماعی گام برداریم

با استفاده از تمامی ظرفیت شهرستان در جهت کاهش آسیب های اجتماعی گام برداریم

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان؛ معاون مدیرکل اجتماعی وفرهنگی استانداری به همراه جمعی از کارشناسان حوزه فرهنگی واجتماعی استانداری با حضور در فرمانداری شهرستان رامیان از روند فعالیت حوزه اجتماعی فرمانداری شهرستان رامیان بازدید وفعالیت های شش ماهه اول شهرستان رامیان را در حوزه اجتماعی و مقابله با آسیب های اجتماعی مورد ارزیابی قرار دادند .

دراین بازدید محمود سالاری فرماندار شهرستان رامیان با اشاره به وضعیت شهرستان به لحاظ وجود قومیت های مختلف در آن گفت: باید به گونه ای دستگاهها عمل نمایند تا از این ظرفیت در جهت مقابله با آسیب های فرهنگی و اجتماعی در شهرستان نمائیم. ایشان با اشاره به فعالیت های صورت گرفته طی ماه های گذشته درسطح شهرستان گفت : شرایط شهرستان به لحاظ وجود آسیب های اجتماعی شرایط مطلوبی نمی باشد و انتظاراست از همه ظرفیت شهرستان به خصوص سازمان های مردم نهاد در جهت کاهش واز بین بردن این آسیب ها گام برداریم.

دراین بازدید برزمینی معاون مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هدف از ارزیابی وحضور در فرمانداری ها ی سطح استان را بررسی مشکلات موجود در حوزه های فرهنگی و اجتماعی عنوان نمود.

 

با استفاده از تمامی ظرفیت شهرستان در جهت کاهش آسیب های اجتماعی گام برداریم

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 332
  • کد خبر : 52429