عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شوراها برنامه های خود را در راستای ایجاد درآمد پایدار شهرداری معطوف کنند

فرماندار در دیدار با رییس شورای شهرستان آزادشهر:

شوراها برنامه های خود را در راستای ایجاد درآمد پایدار شهرداری معطوف کنند

محسن نادعلی رییس شورای اسلامی شهرستان آزادشهر با حضور در فرمانداری با سید رسول حسینی فرماندار و حمیدرضا ملک حسینی معاون فرماندار دیدار و در ارتباط با مسائل و مشکلات شوراها از جمله حوزه اختیارات و تناسب آن با مسئولیت ها بحث و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ در این دیدار ابتدا نادعلی ضمن تشکر از نگاه ویژه فرماندار به حوزه شوراها و حمایت از شهرداری ها سه گانه شهرستان خواستار تسری این چتر حمایتی از سوی روسای ادارات به شوراها شد و افزود: اعضای شوراها پل ارتباطی مورد اعتماد مردم با مسئولین شهری هستند و انتقال خواسته ها و پیگیری برای رفع آنها از انتظارات موکلین محترم می باشد که در این راستا انتظار این است روسای ادارات نگاه مساعدتری نسبت به خواسته های اعضای شوراها داشته باشند.

حسینی فرماندار در ادامه ضمن تشکر از حضور رییس شورای شهرستان و پیگیری مسائل مرتبط با حوزه شوراها و با اشاره به جایگاه شوراها گفت: جایگاه شوراها نمایندگی مردم است بنابراین باید شان شوراها حفظ و تصمیمات درست شهر در مسیر درست هدایت شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید بر حفظ آرامش شهر افزود: مردم برای رسیدن به آرامش و آسایش شورا را انتخاب می کنند لذا اعضای شورا نیز در راستای اهداف و وظایف خود سعی نمایند آرامش را در شهر حاکم و جلو هر گونه تنشی را بگیرند.

فرماندار در پایان بر لزوم آشنایی اعضای شوراها با وظایف و حوزه اختیارات و مسئولیت های آنان مطابق آنچه در قانون آمده است تاکید کرد.


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 430
  • کد خبر : 52527