عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایران در امن ترین وضعیت منطقه قرار دارد


ایران در امن ترین وضعیت منطقه قرار دارد

ایران در امن ترین وضعیت منطقه قرار دارد

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: کشور اسلامی ایران در میان کشورهای منطقه امن ترین وضعیت را دارد که این هم به برکت خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس است.
علی اصغر طهماسبی در آیین آغاز بکار موسسه مصباح الهدی در شهرستان گنبدکاووس افزود: نسل اول انقلاب در پیروزی انقلاب نقش خود را ایفا کرد و نسل دوم هم دفاع مقدس را به نحو احسن به پایان رساند.
وی افزود: اکنون وظیفه نسل سوم است که با بهره گیری از برکات انقلاب اسلامی، در بازسازی و توسعه کشور نقش شایسته خود را ایفا کند.
طهماسبی با بیان اینکه دولت جمهوری اسلامی ایران همه تلاش خود را برای توسعه کشور بکار گرفته است، افزود: با وجود مشکلاتی که در کشور وجود دارد حضور خیرین و سرمایه گذاران در رفع آنها موثر است.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی دارای ظرفیت های فرهنگی زیادی است که باید از آنها بهترین بهره برداری شود.
وی، هفته وحدت و دهه فجر انقلاب اسلامی را از جمله این ظرفیت ها خواند و گفت: باید از این ظرفیت ها به نحو احسن استفاده شود.
طهماسبی همچنین راه اندازی گروه های مردم نهاد خیرین و سایر تشکیلات مردمی را از دیگر دستاوردهای انقلاب خواند و گفت: این تشکیلات در کنار دولت در جهت خدمات رسانی به مردم فعالیت می کند.
وی پروژه اسلام هراسی غرب را در روزهای اخیر یادآور شد و گفت: مسلمین در همه جا هوشیار هستند و با وحدت و اتحاد پاسخ دشمنان را می دهند.
امام جمعه گنبدکاووس نیزگفت: کارهای نیکی که نیکوکاران انجام می دهند، سپاس گزاری از نعمت های خداوند است که به آنها عطا شده است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین سبحانی با اشاره به روایاتی از ائمه (ع) افزود: هر چه در راه خدا داده شود، صدقه جاریه ای است که بخشنده مال از آن برخوردار می شود.
وی، با اشاره به تاسیس کمیته امداد از سوی امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) با درایت و هوشمندی این نهاد راه اندازی کرد تا در خدمت محرومین باشد.
حجت الاسلام سبحانی از خیرین خواست در انجام امور خود از مشاوره های کمیته امداد بهره گیری کنند تا افراد محروم واقعی تحت پوشش قرار گیرند.
امام جمعه گنبدکاووس همچنین از خیرین خواست در ارائه خدمات مراقب شخصیت و آبروی افراد هم باشند.
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی هم به تشریح فواید ازدواج آسان پرداخت و گفت: توجه به سنت پیامبر اسلام(ص) ، تحکیم خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی از جمله این فواید است.
دکتر سلیمان عباسی خواستار تلاش جوانها برای تشکیل خانواده شد و افزود: همراه با راه اندازی موسسات ازدواج آسان باید برای اشتغال جوانان نیز اقدام شود.
وی آمادگی مجلس شورای اسلامی را برای کمک به خیرین اعلام کرد و گفت: باید برای جوانانی که زندگی خود را آغاز می کنند، آموزش های لازم داده شود تا استحکام آنها بیشتر شود.
موسسه مصباح الهدی در زمینه ازدواج آسان جوانان فعالیت می کند و این موسسه از 4 سال پیش در استان گلستان راه اندازی شده است اما نمایندگی آن در گنبدکاووس امروز با حضور خیرین و مسوولان شهرستان راه اندازی شد.

ایران در امن ترین وضعیت منطقه قرار دارد

 

ایران در امن ترین وضعیت منطقه قرار دارد

 

ایران در امن ترین وضعیت منطقه قرار دارد

 

ایران در امن ترین وضعیت منطقه قرار دارد

 

ایران در امن ترین وضعیت منطقه قرار دارد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 935
  • کد خبر : 5257