عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 88 هزار مترمربع از معابر روستاهای شهرستان آزادشهر در حال آسفالت می باشد

فرماندار در دیدار روسای ادارات حوزه راه و شهرسازی؛

88 هزار مترمربع از معابر روستاهای شهرستان آزادشهر در حال آسفالت می باشد

88 هزار مترمربع از معابر روستاهای شهرستان آزادشهر در حال آسفالت می باشد

روسای ادارات راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای با حضور در فرمانداری با فرماندار شهرستان آزادشهر دیدار و د ارتباط با پروژه های راهسازی و مشکلات راهداری گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ صبح روز 3 آبان، باشقره و زیتونلی روسای ادارات راه و شهرسازی و راهداری و حمل نقل جاده ای به منظور بررسی پروژه های عمرانی راه و شهرسازی با حضور در فرمانداری با "سید رسول حسینی" فرماندار دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار حسینی فرماندار گفت: اداره راه و شهرسازی برای بهسازی و اصلاح مسیرها و منظرآرایی حریم راه‌های سایر محورهای ارتباطی شهرستان نیز، اقدامات متعددی را طی سال‌های گذشته انجام داده است و این روند با جدیت بیشتر انجام شود.
فرماندار از آغاز پروژه نهضت آسفالت در روستاها و انجام 40 هزار مترمربع اسفالت معابر روستایی تشکر و از انعقاد قرارداد 48 هزار مترمربع دیگر برای آسفالت معابر در روستاها خبر داد و از روسای ادارات حوزه راه خواست حداکثر تلاش و همراهی خود را برای اتمام هر چه زودتر پروزه نهضت آسفالت شهرستان داشته باشند.
در ادامه روسای ادرات راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای به ارائه ظرفیت های مختلف عمرانی در حوزه راه و شهرسازی و برخی کمبودها و مسائل پرداختند و در مورد پروژه های راه و شهرسازی شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 430
  • کد خبر : 52648