عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جمع آوری بیش از 4 میلیارد تومان زکات در کلاله

فرماندار کلاله در نشست با مدیرکل کمیته امداد عنوان کرد :

جمع آوری بیش از 4 میلیارد تومان زکات در کلاله

جمع آوری بیش از 4 میلیارد تومان زکات در کلاله

فرماندار کلاله گفت: جمع آوری بیش از چهار میلیارد تومان زکات در کلاله ، این شهرستان را در جایگاه برتر استان قرار داده است .

نصرت برزگر در جلسه مشترک با مدیرکل کمیته امداد استان و مسئولین جمع آوری زکات شهرستان افزود: فرصت خدمت کوتاه است و باید در این فرصت کوتاه برای خدمت به مردم بخصوص محرومان بیشتر تلاش کنیم . 

باغبانی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گفت : شصت میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی در سال جاری تخصیص داده شده است .

وی عنوان کرد: تاکنون 40 درصد از این اعتبار تخصیص یافته که با جذب این اعتبار میزان ایجاد اشتغال به 3700 نفر خواهد رسید .

باغبانی گفت: همه تلاش مجموعه کمیته امداد در 14 شهرستان بر این است که بتوانیم تا پایان سال مالی 5 هزار شغل پایدار از نوع اشتغال خرد و خانگی ایجاد شود.

وی به موضوع اشتغال اشاره کرد و گفت: مسیر کار آفرینی و توانمندسازی مددجویان را با دقت بیشتر هموار کنیم تا خود اتکایی منجر به خروج از محرومیت شکل بگیرد .

سید عبدالرضا میری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گفت : طی نه ماهه گذشته برای 156 نفر مددجوی تحت پوشش با نهصد و شصت میلیون توامن تسهیلات خود اشتغالی ایجاد شده است .

وی تاکید کرد : این شغل در قالب مشاغل خانگی بوده است .

میری گفت : برای پایداری شغل ها آموزشهای ضروری فنی و حرفه ای قبل از اجرای طرح انجام می گیرد .

مسئول اجرایی زکات کلاله اظهار داشت : سال گذشته در شهرستان کلاله بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون  تومان زکات جمع آوری شد که عمدتا در بخشهای حمایتی مثل ساخت مسکن نیازمندان،درمان بیماران نیازمند،تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و طلاب علوم دینی،تامین جهیزیه ،ساخت مسجد و پروژه های عام المنقعه هزینه شد .

کوچک نژاد گفت : تاکنون چهار میلیارد و دویست و هفتاد و شش میلیون توامن زکات جمع آوری شده است که پیش بینی می کنیم تا پایان سال به پنج میلیارد تومان برسد. 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 830
  • کد خبر : 5274