عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سلامت بانوان مهمترین مقوله ای است که باید مورد توجه قرار گیرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس:

سلامت بانوان مهمترین مقوله ای است که باید مورد توجه قرار گیرد

سلامت بانوان مهمترین مقوله ای است که باید مورد توجه قرار گیرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به جمعیت 50 درصدی بانوان در گنبدکاووس گفت: سلامت و اشتغال بانوان از مقوله های بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.
مهندس عبدالقدیر کریمی در همایش سلامت در جمع بانوان اظهار داشت: رسیدگی به امور بانوان در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و ورزشی و غیره از اولویت های ما خواهد بود و آنچه در توان داریم برای این حوزه انجام خواهد شد.
وی در مورد امور بانوان و خانواده افزود: با تغییراتی که در مشاوره امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه انجام شده، امید داریم در کنار انجام وظایف و تکالیف این حوزه، مسائل و مشکلات حوزه های مختلف بانوان به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس بیان داشت:استفاده از ظرفیت بانوان و پرداختن به مسائل اساسی آنها در فضای کلی شهرستان از اولویت ها خواهد بود و در این راستا افق روشنی را در حوزه بانوان شهرستان ترسیم خواهیم کرد.
وی یادآور شد: بانوان شهرستان گنبدکاووس نیز باید حضور و تعامل بیشتری در برنامه های مختلف داشته تا اگر موضوعی مورد غفلت فرمانداری قرار بگیرد با مساعدت و همکاری شما در مسیو صحیح قرار گرفته و نتایج مطلوبی کسب شود.
کریمی ادامه داد: سلامت، اشتغال و مسائل اجتماعی و فرهنگی از موضوعات مهم و اساسی در حوزه بانوان است و سعی داریم با برگزاری کارگاه های آموزشی، سلامت بانوان شاغل و خانه دار شهرستان گنبدکاووس را ارتقا بخشیم.

سلامت بانوان مهمترین مقوله ای است که باید مورد توجه قرار گیرد

 

سلامت بانوان مهمترین مقوله ای است که باید مورد توجه قرار گیرد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 465
  • کد خبر : 52786