عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام فرماندار گالیکش به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان

در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صادر شد؛

پیام فرماندار گالیکش به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان

پیام فرماندار گالیکش به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان

  به گزارش روابط عمومي فرمانداري گالیکش، حسین مایلی فرماندار شهرستان با صدور پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن 13 آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، مردم و به ویژه دانش آموزان و دانشجویان شهرستان را به حضور گسترده در راهپیمایی این روز بزرگ دعوت کرد.

در این پیام آمده است؛

 

13 آبان یادآور رشادت دانش آموزان و دانشجویانی است که با پیروی از راه امام، استکبار جهانی را درهم شکسته و فریاد آزادی خواهی ملت بزرگ ایران را در گوش جهانیان طنین انداز کردند و مسیر را برای حرکت جوانان ایران اسلامی روشن ساختند .

 

سیزدهم آبان ماه سرشار از روح پایداری، فداکاري و مقاومت جوانان رشيد و غيور ايران اسلامي در مبارزه عليه قدرت هاي شيطاني و استکبار جهاني است و اين روز بعنوان برگ زريني در تاريخ مجاهدتهاي ملت غيور ايران به ثبت رسيده است.

 

اینجانب فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام و روز مبارزه با استکبار جهانی را به عموم دانش آموزان عزیز میهن اسلامی بویژه دانش آموزان شهرستان گالیکش تبریک و تهنیت عرض نموده و از مردم فهیم، ولایتمدار و انقلابی شهرستان گالیکش دعوت می نمائیم با حضور در راهپیمایی۱۳ آبان ،حماسه ای دیگر را به نمایش گذارند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 938
  • کد خبر : 52992