عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار علی آباد کتول با امام جمعه شهرستان


دیدار فرماندار علی آباد کتول با امام جمعه شهرستان

دیدار فرماندار علی آباد کتول با امام جمعه شهرستان

 به مناسبت فرارسیدن ایام ا… دهه فجر و به منظور تشریح برنامه ها، احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول، حجت اسلام والمسلمین حسینی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و سرهنگ بیات فرمانده سپاه پاسداران شهرستان با حجت اسلام و المسلمین موسوی امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، فرماندار شهرستان در این دیدار ضمن گرامیداشت این ایام گفت: اعتقاد ما این است آنچه که سبب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شده است روحیه بالای دینی و مشارکت مردم بوده است و عزت و دوام آن هم همواره مرهون مشارکت گسترده مردم است.

فرماندارگفت:نقش ائمه جمعه و جماعات در تبیین منویات مقام معظم رهبری بسیار رفیع است و انتظار می رود امام جمعه محترم با تشریح مبانی فقهی جهاد اقتصادی ، مشارکت مردم عزیز را برای همراهی با خادمان خود در دولت برای انجام کارهای بزرگ جلب نمایند.

تجری مفرد افزود: خداوند به ما این افتخار را عطا کرده تا خادم و خدمت گزار مردم باشیم و ما هم در این راه تا آخرین روز خدمت از وظیفه خطیر خود کوتاهی نخواهیم کرد.

وی همچنین به تشریح اهم برنامه های دهه فجر شهرستان پرداخت.

در ادامه این دیدار، امام جمعه علی آباد کتول نیز ضمن تبریک ایام ا… دهه فجر گفت: امام خمینی(ره) یک عبد به تمام معنا برای خداوند بود و همچنین بندگی خالص او سبب شد تا جهانی را متحیر خود سازد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی از مسئولین شهرستان خواست این ایام را قدر بدانند و تمام تلاش خود را برای اجرای مراسمات جشن و انتقال به نسل جدید به کار برده و در انجام وظیفه خود کوتاهی نکنند و کارها را با مدیریت خود به پیش ببرند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .