عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان آزادشهر با حضور فرماندار شهرستان، رییس دادگستری و دادستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای شورا با موضوعات بررسی راهکارهای پیشگیری از سرقت در شهرستان آزادشهر در محل سالن اجتماعات دادگستری شهرستان آزادشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ "سید رسول حسینی" فرماندار با عرض تسلیت ایام اربعین و خوشامدگویی به مهمانان حاضر، بر شناسایی و راهکارهای علمی و اجرایی پیشگیری از وقوع سرقت تاکید کرد و افزود: مدیریت فضای مجازی و آموزش استفاده صحیح از آن، وجود مراکز مشاوره فعال در سطح شهرستان و نصب دوربین های مدار بسته در نقاط پرخطر و دارای جرم خیز از مسائل مهم در کاهش وقوع جرم می باشد.
حسینی فرماندار باتوجه به رشد آمار جرائم که هر روز بیشتر می شود گفت: برای مقابله با افزایش این آمار چاره ای جز اینکه وارد پیشگیری شویم نداریم و لذا برای پیشگیری که قسمت مهم آن آموزش مسائل است باید با دخیل کردن مردم از طریق آموزش و توجیه مسائل، این پیشگیری را انجام داد.
در ادامه بذری دادستان شهرستان آزادشهر آسیب های اجتماعی را یکی از عوامل مهم وقوع جرم در سطح شهرستان آزادشهر ذکر کرد و افزود: سرقت و طلاق از مهم ترین جرم هایی هست که همه روزه مجموعه دستگاه قضایی با آن مواجه و نیاز است با یک تقسیم کار بین دستگاهی و اجرای برنامه ای مدون در جهت کاهش آن حرکت کنیم.
سپس حجت الاسلام و المسلمین دیلمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان با گرامیداشت 13 آنان روز مبارزه با استکبار جهانی گفت: 13 آبان به معنای واقعی روز عزت اسلام و ذلت کفار است. وی با اشاره به مجموعه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در سطح شهرستان خاطر نشان کرد: دغدغه خوبی در حوزه مسائل فرهنگی در بین مسئولان شهرستان وجود دارد که باید استفاده از این ظرفیت در راستای حفظ وضعیت موجود و ارتقای شاخص های فرهنگی و مذهبی تلاش کنیم.
در ادامه برخی از روسای دستگاه های اجرایی نظرات و پیشنهادت خود را جهت پیشگیری از وقوع جرم در شهرستان آزادشهر ارائه نمودند.
 

جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان آزادشهر برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 414
  • کد خبر : 53032