عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری راهپیمایی سیزده آبان در شهرستان رامیان


برگزاری راهپیمایی سیزده آبان در شهرستان رامیان

برگزاری راهپیمایی سیزده آبان در شهرستان رامیان

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان؛ مراسم راهپیمایی سیزده آبان در شهرستان رامیان همزمان با سراسر کشور با حضور محمود سالاری فرماندار شهرستان رامیان ، مدیران شهرستان وبا حضور پر شور دانش آموزان و اقشار مختلف مردم از جمله بازاریان ، بسیجیان ، طلاب ، دانشجویان، معلمان و ... برگزار شد.

راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردها و شعار نوشته‌ها با سر دادن فریادهای " مرگ بر آمریکا " و " مرگ بر اسرائیل " نفرت و انزجار خود را نسبت به جنایات آمریکای جنایتکار اعلام کردند .

حجت الاسلام والمسلمین جلالی ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامیان بعنوان سخنران این مراسم بیان داشتند با توجه به سابقه جنایات امریکا از سالیان قبل از جمله: تبعید امام راحل (ره) در سال 43 ، قتل عام دانش آموزان در سال 57 قبل از پیروزی انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 را عنوان سه حادثه عظیم 13 آبان گفت در همه این جنایات خباثت آمیز دست امریکای جنایتکار آغشته شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان به تحریمهای ظالمانه ای که امروز از سوی دولت امریکا وضع شده اشاره کرد و افزود: این تحریمهائی که آمریکا از تمام توان خود بهره گرفته بیشتر جنبه شعاری داشته چرا که آمریکا در طول 40 ساله انقلاب تمام توان خود را در جهت ضربه زدن ملت ایران بکار گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی شهرستان در ادامه گفت، اعلام وضع تحریمهای گسترده امروز بعنوان حادثه چهارم شیطان بزرگ در 13 آبان در کنار جنایات دیگری مثل ترور دانشمندان و نخبگان، قتل عام 15 خرداد 42 و 17 شهریور، کودتای 28 مرداد، تشکیل ساواک، کودتای طبس، حمله هواپیمائی، حمایت از فتنه ها و اغتشاشات، کاپیتولاسیون، جنایات 40 ساله، تشکیل داعش، حمایت از صدام و هدایت و حمایت از منافقین و همه حوادث تروریستی در کشورمان در تاریخ ملت ایران ثبت و حضور بی نظیر مردم در 13 آبان را نه دیگری به شیطان اکبر و مشت محکم دیگری بر دهان همه دشمنان نظام و یاوه گوئی های ترامپ و دست بیعت مجدد به آرمانهای امام و مقام عظمای ولایت دانست.

قرائت قعطنامه و آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل جنایتکار برنامه پایانی راهپیمایی در شهرستان رامیان بود .

برگزاری راهپیمایی سیزده آبان در شهرستان رامیان

  

برگزاری راهپیمایی سیزده آبان در شهرستان رامیان

 

برگزاری راهپیمایی سیزده آبان در شهرستان رامیان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 459
  • کد خبر : 53130