عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آمادگی لازم برای دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی ضروری است

فرماندار شهرستان آق قلا:

آمادگی لازم برای دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی ضروری است

آمادگی لازم برای دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی ضروری است

فرماندار شهرستان آق قلا در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات شهرستان آق قلا گفت: آمادگی لازم برای دفاع همه جانبه از انقلاب در هر زمانی لازم و ضروری است و نباید روزی بر ما بگذرد که از آمادگی دفاعی غافل شویم.

الیاس هیوه چی اضافه کرد: یکی از مهم ترین درس های دوران هشت سال دفاع مقدس این است که باید همواره برای مقابله با تهدیدات دشمنان آماده باشیم و این آمادگی وظیفه ای همگانی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به هتک حرمت اخیر نشریه فرانسوی شارلی ابدو اشاره کرد و افزود: نشریه شارلی ابدو با چاپ کاریکاتور موهن علیه پیامبر مکرم اسلام (ص)، احساسات مسلمانان را جریحه دار کرد و امیدواریم با عکس العمل مناسبی که مسلمان جهان از خود نشان دادند این گونه شیطنت ها کم تر شود و آنها با منطق و استدلال به سوی عقلایی گرایش پیدا کنند.

فرماندار شهرستان آق قلا اضافه کرد: وظیفه همه ما مسلمانان این است که در مقابل این مسائل تفرقه‌افکنانه هوشیاری خود را حفظ کنیم و در مقابل اهانت‌های دشمنان اسلام به پیامبر اعظم(ص) عکس‌العمل مناسب نشان دهیم .

هیوه چی اضافه کرد: رئیس محترم جمهور در سخنان اخیر خود در کنفرانس داووس پیشنهاد جهان علیه خشونت و افراطی گری را مطرح کردند و تمامی افراطی گری ها و خشونت ها که بنام اسلام در بعضی کشورها رخ می دهد را رد کردند اسلام را به عنوان دین رحمت و نور معرفی کردند.

وی در بخش پایانی سخانش به اقدامات وزیر محترم امور خارجه و احتمال توافق هسته ای اشاره کردند و افزودند: امیدواریم به زودی توافق هسته ای که مد نظر مقام معظم رهبری و مسئولین نظام حاصل شود و منافع ملی کشور در سایه حفظ ارزش های نظام تامین گردد.

آمادگی لازم برای دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی ضروری است

 

آمادگی لازم برای دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی ضروری است

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 841
  • کد خبر : 5326