عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آزادشهر برگزار شد


کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آزادشهر برگزار شد

کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آزادشهر با حضور "سید رسول حسینی" فرماندار، محمودرضا پژوهش بخشدار مرکزی، پرویز گلزاری مدیر شبکه بهداشت و درمان و سایر اعضای کارگروه در محل سالن اجتماعات درمانگاه شماره 2 برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ "سید رسول حسینی" فرماندار از اقدامات مجموعه بهداشت و درمان شهرستان در کشف و امحا مواد غذایی فاسد تشکر و قدردانی نمود و تصریح کرد: در بحث سلامت جامعه با هیچ گروه و شخصی تعارف نداریم و سلامت فرزندان جامعه را فرزندان خود دانسته و با تعهد و وجدان کاری بالا در این مورد برخورد خواهیم کرد.
فرماندار از ارائه گزارشاتی در ارتباط با فروش داروهای غیر مجاز در عطاری ها خبر داد و خطاب به رییس شبکه بهداشت و درمان گفت: به صورت مستمر و با یک برنامه زمانبندی شده بازرسی ها را ادامه داده و نسبت به گزارشات مردمی حساسیت بیشتر به خرج داده تا مردم شهرستان هم به مجموعه دولت اعتماد کرده و مشاهدات عینی خود را گزارش دهند.
در ابتدای جلسه گلزاری دبیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آزادشهر گزارشی از روند اجرای مصوبات جلسه قبل ارائه و خاطر نشان کرد: در چهارمین کارگروه سلامت و امنیت غذایی برنامه های هفته ملی سلامت سالمندان و هفته ملی کودک در شهرستان را نهایی خواهیم کرد.
وی در ادامه گزارشی از وضعیت بهداشتی آب شرب روستاها ارائه و خواستار کنترل بیشتر اداره آبفار بر مخازن ذخیره آب، قفل زدن درب کنتورها و کلرزنی به صورت مستمر و به مقدار لازم شد.
 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 542
  • کد خبر : 53273