عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امسال حدود دو هزار شغل در گنبدکاووس ایجاد شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس:

امسال حدود دو هزار شغل در گنبدکاووس ایجاد شد

امسال حدود دو هزار شغل در گنبدکاووس ایجاد شد

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس گفت: از آغاز سال جاری تا کنون 1941 فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد شده که معادل 48 درصد سهمیه 4012 شغل پیش بینی شده امسال می باشد.
مهندس عبدالقدیر کریمی درجلسه کارگروه اشتغال گنبدکاووس، تحقق این میزان فرصت شغلی را مناسب دانست و ابراز امیدواری کرد تا چند ماه باقی مانده از سال جاری تمامی سهمیه اشتغال پیش بینی شده، محقق شود.
وی افزود: علاوه بر پرونده های زیادی که در بانک ها وجود دارد که در انتظار ابلاغ دور جدید تسهیلات اشتغالزایی قرار دارند، درصورت پرداخت تسهیلات به چند طرح بزرگ کارآفرینی این شهرستان، تحقق بیشتر از حد تعیین شده سهمیه اشتغال امسال گنبدکاووس دور از دسترس نیست.
کریمی با قدردانی از تلاش ادارات، نهادها و بانک های عامل در تشکیل پرونده های اشتغال و پرداخت تسهیلات، اضافه کرد: بانک ها نباید پرونده متقاضیان را به دلیل اتمام تسهیلات و ابلاغ نشدن دور جدید اعتبارات، برگشت بزنند.
فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین با تاکید بر ضرورت حمایت جدی از کارآفرینان برای رونق اشتغال گفت: چند طرح بزرگ در بخش داشلی برون این شهرستان شامل فاز دوم توسعه طرح ارگانیا، احداث نیروگاه خورشیدی به ظرفیت 6 مگاوات در دو فاز سه مگاواتی و احداث گلخانه مدرن تمام شیشه ای سه هکتاری درمرحله پرداخت تسهیلات هستند که با تحقق آن دهها فرصت شغلی ایجاد می شود.
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گنبدکاووس نیز دراین جلسه گفت: از محل اعتبارات روستایی و عشایر تاکنون 540 طرح با نیاز تسهیلاتی تقریبی 600 میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شده که تاالان 185 طرح آن با 205 میلیارد ریال و اشتغال 329 نفر پرداخت شده است.
عبدالحکیم سلاق افزود: از مجموع طرح های معرفی شده به بانک ها 143 طرح با نیاز مالی 150 میلیارد ریال و اشتغال 240 نفر برگشت خورده ضمن اینکه چند طرح به مبلغ 100 میلیارد ریال نیز در بانک ها آماده پرداخت است.

امسال حدود دو هزار شغل در گنبدکاووس ایجاد شد

 

امسال حدود دو هزار شغل در گنبدکاووس ایجاد شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 486
  • کد خبر : 53361