عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نامه نگاری بین ادارات گنبد از اول آذر الکترونیکی می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس:

نامه نگاری بین ادارات گنبد از اول آذر الکترونیکی می شود

نامه نگاری بین ادارات گنبد از اول آذر الکترونیکی می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس با اشاره به راه اندازی شبکه الکترونیکی دولت برای ارسال نامه های بین اداری، از حذف نامه نگاری سنتی از اول آذرماه امسال در این شهرستان خبر داد.
 عبدالقدیر کریمی در جلسه بررسی سیستم نرم افزاری شبکه دولت دراین شهرستان گفت: با استقرار این سیستم که فعلا 52 اداره و نهاد معادل 90 درصد ادارات به آن متصل شده اند، نظام نامه نگاری دستی حذف می شود.
وی افزود: شبکه دولت یک شبکه الکترونیکی ایمن داخلی بین ادارات و نهادها است که با هدف صرفه جویی و حذف هزینه های پستی و کاغذ و نیز صرفه جویی در وقت، راه اندازی شده است.
کریمی اضافه کرد: برای استفاده کامل ادارات و نهادهای گنبدکاووس از این شبکه ارتباطی دوره های آموزشی برای کارشناسان و مدیران برگزار می شود و ادارات و نهادهایی که هنوز به این سیتسم متصل نشده اند، فقط تا اول آذر فرصت دارند.
وی تصریح کرد: پس از پایان مهلت اعلام شده هیچ نامه ای به صورت سنتی و دستی برای ادارات و نهادها در گنبدکاووس نه ارسال و نه دریافت می شود و اگر اداره ای به این سیستم متصل نشده باشند، فقط مدیر اداره موظف است نامه های اداری را شخصا تحویل داده و یا تحویل بگیرد.
فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین از آمادگی این شهرستان برای اجرای آزمایشی سامانه احراز هویت در سیستم شبکه دولت خبر داد و گفت: با اجرای این سامانه، ادارات و نهادها اجازه دریافت کپی کارت ملی یا شناسانه از متقاضیان ندارند.
کریمی با تاکید برضرورت اتصال همه ادارات و نهادها به شکبه دولت در نامه نگاری های بین اداری، افزود: استفاده از این شبکه رویکرد دولت و نظام است و ادارات و نهادها موظف به تبعیت از این رویکرد با توجه به مزایای آن هستند.
مدیر فناوری اطلاعات شبکه دولت در استانداری گلستان نیز دراین جلسه با اشاره به اهمیت و مزایای اجرای این شبکه گفت: این شبکه بستر امن ارتباطی بین ادارات و نهادهای دولتی است که ابتدا در سطح وزارتخانه ها و سازمان ها، سپس در بین استانی و اکنون در درون استان ها درحال اجرا است. فاطمه کاویانی افزود: ابتدایی ترین کاربرد این شبکه حذف هزینه های پستی و کاغذ در بین ادارات و نهادها است که هرساله هزینه های زیادی را بر سیستم دولتی تحمیل می کند.
وی با بیان اینکه درحال حاضر شرایط اتصال به شبکه دولت در 500 نقطه از گلستان فراهم شده است، اضافه کرد: استفاده از این شبکه مستلزم اتصال همه نقاط استان و عزم جدی همه ادارات و نهادها می باشد.
کاویانی گفت: در راستای تفاهم نامه ای که بین استانداری با شرکت مخابرات منعقد شده این شرکت مستلزم به ایجاد زیرساخت های لازم برای اتصال ادارات و نهادها و در ادامه نیز اتصال دهیاری ها و تشکل های مردم نهاد به این شبکه است.

نامه نگاری بین ادارات گنبد از اول آذر الکترونیکی می شود

 

نامه نگاری بین ادارات گنبد از اول آذر الکترونیکی می شود

 

نامه نگاری بین ادارات گنبد از اول آذر الکترونیکی می شود

 

نامه نگاری بین ادارات گنبد از اول آذر الکترونیکی می شود


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 450
  • کد خبر : 53363