عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشکلات و نیازمندی های اداره ثبت احوال شهرستان آزادشهر بررسی شد

با حضور فرماندار و رییس اداره ثبت احوال:

مشکلات و نیازمندی های اداره ثبت احوال شهرستان آزادشهر بررسی شد

مشکلات و نیازمندی های اداره ثبت احوال شهرستان آزادشهر بررسی شد

رییس اداره ثبت احوال شهرستان آزادشهر با حضور در فرمانداری با "سید رسول حسینی" فرماندار دیدار و در ارتباط با مشکلات و نیازمندی های حوزه ثبت احوال شهرستان گفتگو کرد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ "سید رسول حسینی" فرماندار در این دیدار اظهار داشت: اداره ثبت احوال یکی از ادارات مهم و کلیدی در زمینه ایجاد پایگاه اطلاعات جمعیتی ، ارائه آمارهای وقایع چهار گانه حیاتی کشور و زیر بنای برنامه ریزی های ملی ، استانی و شهرستانی می باشد. لذا در راستای انجام هر چه بهتر وظایف محوله به این دستگاه ، سایر نهاد ها و ارگانهای دولتی می بایست همکاری تمام و کمالی با این اداره داشته باشند که در این راستا فرمانداری شهرستان نیز همواره در جلسات سالیانه شورای ثبت احوال ، به این مهم اشاره و تاکید داشته است.
وی افزود: اداره ثبت احوال نیز متقابلا موظف به ارائه آمار و گزارشات دقیق در خصوص وقایع حیاتی و سایر وظایف محوله می باشد.
فرماندار در ادامه خواستار ارائه تحلیل آماری وقایع 4 گانه در شهرستان شد و تحقیق و علت یابی دلیل افزایش و کاهش وقایع را بیس برنامه ریزی های تحولات آینده شهرستان ذکر کرد.
 در ابتدای این دیدار قره خانی ضمن تشکر از حمایت های فرماندار در راستای انتصاب ایشان گفت: در راستای برنامه ریزی های انجام شده و بر اساس اهداف سازمانی هر نوع همکاری و تعاملی که ادارات شهرستان نیاز داشته باشند مجموعه ثبت احوال انجام خواهد داد.
رییس اداره ثبت احوال شهرستان در انتها خواستار حمایت و پشتیبانی فرماندار در راستای تکمیل پروژه ساختمان اداری اداره ثبت احوال شهرستان آزادشهر شد.

ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 492
  • کد خبر : 53558