عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار شهرستان آزادشهر به مناسبت آغاز هفته وحدت


پیام تبریک فرماندار شهرستان آزادشهر به مناسبت آغاز هفته وحدت

پیام تبریک فرماندار شهرستان آزادشهر به مناسبت آغاز هفته وحدت

فرماندار شهرستان آزادشهر طی پیامی سالروز میلاد باسعادت عصاره نبوّت ، حضرت ختمی مرتبت «محمد مصطفی(ص) »و حضرت امام جعفر صادق(ع) و فرارسیدن هفته وحدت را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه مردم متدین و با ایمان آزادشهر تبریک و تهنیت گفت.

متن این پیام که از سوی سید رسول حسینی صادر شده است به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی شک آن زمان که خدواند سبحان در دایره امکان خلقت ، آخرین حلقه ی انبیاء ، مایه مسّرت اولیاء و غایت آمال اوصیاء، محمد مصطفی را رقم زد. زمین ، آسمان و تمامی کائنات به احترام وجودش کلامی جز"فتبارک الله احسن الخالقین"بر زبان نیاوردند.

و آن گاه که مردم را بر محور کلام برحق و آسمانی " قولوا لا اله الا الله تفلحوا " گردهم آورد، وحدت امت در دایره دین جهان شمول اسلام ارائه شد که تا ابد زنده و پایدار بماند.

اینجانب میلاد پیامبر مهربانی ، پیامبر اخلاق و برترین انسان تمام تاریخ خلقت از آغاز تا انجام و حضرت امام جعفر صادق(ع) و هفته ی وحدت را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه مردم متدین و با ایمان شهرستان آزادشهر تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

آزادشهر با توجه به وحدت بی نظیر فرق مذهبی ، نمونه ای از آرمان رسول الله (ص) در وحدت است و یقیناً مردم شهرستان در سایه چتر پربرکت، پیامبر نور و مهربانی ، عشق و محبّت به هم نوع را از اوجب واجبات دانسته و در این ایام فرخنده حمایت و دستگیری را سرلوحه ی کار خویش می سازند.


سید رسول حسینی

فرماندار شهرستان آزادشهر

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 527
  • کد خبر : 53641