عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای تامین فرعی شهرستان آزادشهر برگزار شد

با حضور معاون فرماندار، بخشدار و شهرداران؛

جلسه شورای تامین فرعی شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه شورای تامین فرعی شهرستان آزادشهر برگزار شد

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار در جلسه شورای تامین فرعی شهرستان آزادشهر تصریح کرد: با اختصاص 400 میلیون تومان و با همکاری اداره بهداشت، شهرداری ها و نیروی انتظامی مشکلات سگهای ولگرد در شهرستان مرتفع خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ صبح امروز 3 آذرماه ، جلسه شورای تامین فرعی شهرستان آزادشهر با موضوع ساماندهی وضعیت سگهای ولگرد در شهرستان آزادشهر با حضور حسین لاری کمان معاون سیاسی و امنیتی فرماندار، پژوهش بخشدار مرکزی، عبدی دبیر شورای تامین، شهرداران، مدیر شبکه بهداشت و درمان و روسای ادارات مرتبط در محل دفتر کار معاون فرماندار برگزار شد.
لاری کمان معاون فرماندار در این جلسه با تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: هفته وحدت به عنوان یکی از میراث ماندگار انقلاب اسلامی فرصتی طلایی برای نزدیکی و یکرنگی هر چه بیشتر مسلمانان است و باید از این فرصت ایجاد شده برای رفع کاستی ها و مشکلات و نیازمندی ها بیشترین استفاده را کرد.
وی سپس با اشاره به وضعیت نابسامان وجود سگ های ولگرد در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: گزارشات متعدد مردمی ناشی از نارضایتی از وضع موجود داریم که نیاز است با یک همت جهادی و پای کار آمدن همه مجموعه مدیریتی و استفاده از ظرفیت های بسیج و مردم بیتوانیم این مشکل را حل کنیم.
معاون فرماندار در ادامه از اختصاص 400 میلیون تومان برای کارگروه ساماندهی سگهای ولگرد در سطح شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: با محوریت فرمانداری و هماهنگی و همراهی شهرداری ها، مرکز بهداشت و نیروی انتظامی و با اطلاع قبلی به ساکنین محل های مورد نظر در طی هفته آینده یک عملیات ساماندهی انجام خواهیم داد تا بتوانیم بخشی از نارضایتی های موجود مردمی را سامان ببخشیم.
در پایان شهرداران شهرستان و رییس مرکز بهداشت پیشنهادات و راهکارهای خود را برای بهبود انجام کار و تعامل بین دستگاهی بیان نمودند.
 

جلسه شورای تامین فرعی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه شورای تامین فرعی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه شورای تامین فرعی شهرستان آزادشهر برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 720
  • کد خبر : 53860