عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نگاه تحول خواهانه در مدیریت شهری از مهم ترین مولفه های انتخاب یک شهردار است


نگاه تحول خواهانه در مدیریت شهری از مهم ترین مولفه های انتخاب یک شهردار است

نگاه تحول خواهانه در مدیریت شهری از مهم ترین مولفه های انتخاب یک شهردار است

فرماندار شهرستان کردکوی بر ضرورت نگاه کارشناسانه و تحول آفرین اعضای شورای اسلامی به هنگام انتخاب شهردار تاکید کرد و گفت: فرصت کم خدمت، نیازمندیهای شهری و وعده های انتخاباتی و نهایتاٌ ضرورت پاسخگویی به مطالبات به حق مردم ایجاب می کند شورای اسلامی با دقت و حوصله ی بیشتری موضوع انتخاب شهردار را در دستور کار خود قرار دهد و فردی توانمند، متخصص، با تجربه و مسلط بر مسائل شهری انتخاب نماید.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی، مجتبی جمالی انتخاب شهردار را یکی از مهمترین نهادهای تصمیم گیری شورای اسلامی دانست و افزود: بخش مهمی از نگاه و توجه مردم به عنوان ولی نعمتان آنان به چگونگی و روند انتخاب شهردار است که این مهم مستلزم پرهیز جدی اعضای شورای اسلامی از شیوه ی آزمون و خطا در انتخاب مدیریت شهری است.

رئیس شورای حل اختلاف شهرستان با  اشاره به اینکه فرمانداری بر تمامی حوزه های شهری و شهرستانی حساس است گفت: رصد مسائل مدیریت شهری و نظارت بر امور از مهمترین وظایف فرمانداران است .

وی افزود بدیهی است که با توجه به حساسیت موضوع در چگونگی انتخاب شهردار در ادوار گذشته و انتظارات مردم،  فرمانداری در آینده بیش از پیش بر عملکرد شورا و شهرداری نظارت خواهد داشت.


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 764
  • کد خبر : 5407