عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشکلات و نیازمندی های مدرسه استثنایی امید شهرستان آزادشهر بررسی شد

با حضور فرماندار و سایر مسئولین شهرستانی؛

مشکلات و نیازمندی های مدرسه استثنایی امید شهرستان آزادشهر بررسی شد

مشکلات و نیازمندی های مدرسه استثنایی امید شهرستان آزادشهر بررسی شد

"سید رسول حسینی" فرماندار در جلسه بررسی مشکلات دانش آموزان مدرسه استثنایی امید گفت: 10 میلیون تومان تجهیزات ورزشی و 7 برد هوشمند به کلاس های مدرسه استثنایی امید اختصاص می یابد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ صبح روز 12 آذرماه "سید رسول حسینی" فرماندار به همراه روسای ادارات آموزش و پرورش، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور در مدرسه استثنایی امید روستای ازدارتپه مشکلات و نیازمندی های آنان را بررسی و بخشی از آنها را مرتفع کردند.
حسینی فرماندار در این جلسه با اشاره به سختی های این دانش آموزان در راه تعلیم و تربیت و همچنین مربیانی که در راه رشد این دانش آموزان کوشا هستند گفت: کارکردن در این محیط و همچنین پرورش چنین دانش آموزانی ثواب و پاداش اخروی دو چندان دارد و نیاز است مجموعه آموزش و پرورش نگاهی ویژه به کادر اداری و آموزشی مدارس استثنایی داشته باشد.
فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر با اشاره به نگاه ویژه فرمانداری به مدرسه استثنایی امید افزود: در مدت حضور اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در شهرستان آزادشهر با پیشنهاد بنده یکی از مدارسی که مورد بازدید قرار گرفت مدرسه استثنایی امید بود که رهاورد سفر نمایندگان به این مدرسه اختصاص 10 میلیون تومان تجهیزات ورزشی و 7 برد هوشمند برای کلاس های این مدرسه می باشد.
در این جلسه با هماهنگی انجام شده بین ادارات آموزش و پرورش، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) مقرر شد همه دانش آموزان این مدرسه عضو بهزیستی و خانواده های نیازمند آنها برای جبران هزینه های خود تا 24 ساعت آینده با تشکیل پرونده عضو کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آزادشهر شوند.
 

مشکلات و نیازمندی های مدرسه استثنایی امید شهرستان آزادشهر بررسی شد

 

مشکلات و نیازمندی های مدرسه استثنایی امید شهرستان آزادشهر بررسی شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 697
  • کد خبر : 54241