عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیست موتورسواری در روستای نظرچاقلی شهرستان آزادشهر احداث خواهد شد

فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان:

پیست موتورسواری در روستای نظرچاقلی شهرستان آزادشهر احداث خواهد شد

پیست موتورسواری در روستای نظرچاقلی شهرستان آزادشهر احداث خواهد شد

فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان بیان داشت: با توجه به مطالعات انجام شده و بازدید میدانی از زمین پیشنهادی، پیست موتورسواری در روستای نظرچاقلی از توابع بخش مرکزی شهرستان آزادشهر احداث خواهد شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شخرستان آزادشهر؛ امروز سه شنبه 15 آذرماه جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور "سید رسول حسینی" فرماندار، پژوهش بخشدار مرکزی، جهانشاهی معاون ستاد ساماندهی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، خداوردی رییس و دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان و اعضای ستاد در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان آزادشهر برگزار شد.
حسینی فرماندار در این جلسه از اهمیت برگزاری کارگاه های آموزشی برای جوانان گفت و افزود: با محوریت اداره ورزش و جوانان و مجمع ازدواج آسان شهرستان کارگاه آموزشی پیش از ازدواج برای دانشجویان، سربازان مستقر در پادگان نوده خاندوز و ستاد انتظامی و کارکنان مجرد ادارات دولتی برگزار شود.
وی از تشویق ویژه برای ازدواج کارکنان مجرد دستگاه های اجرایی خبر داد و تصریح کرد: طبق دستور داده شده به روسای ادارات ، کارکنان مجرد دستگاه های اجرایی اگر با هم ازواج کنند هر دو رییس اداره موظفند هدیه ای ویژه برای آنان در نظر بگیرند.
وی همچنین افزود: با توجه به مطالعات انجام شده و بازدید میدانی از زمین پیشنهادی، پیست موتورسواری در روستای نظرچاقلی از توابع بخش مرکزی شهرستان آزادشهر احداث خواهد شد.
درادامه خانم جهانشاهی معاون ستاد ساماندهی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و خداوردی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه ورزش و جوانان ارائه نمودند.
در پایان چند جوان موفق که به عنوان مهمان در جلسه حضور داشتند نقطه نظرات و مورادی را در راستای بهبود وضعیت ورزش و جوانان در شهرستان آزادشهر بیان نمودند.
 
 

پیست موتورسواری در روستای نظرچاقلی شهرستان آزادشهر احداث خواهد شد

 

پیست موتورسواری در روستای نظرچاقلی شهرستان آزادشهر احداث خواهد شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 507
  • کد خبر : 54411