عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو


پیام معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو

پیام معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو

به گزارش روابط عمومی فرمانداری؛ عبدالقدیر کریمی معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس با ارسال پیامی روز دانشجو را تبریک گفت.
متن کامل پیام عبدالقدیر کریمی به شرح زیر است:
شانزدهم آذر و روز دانشجو یادواره‌ای است از عزت و تفکر و استکبار ستیزی و نگرش عالمانه آرمان‌خواهی و هدف‌گذاری  متعهدانه سیاسی و اجتماعی یکی از مهم‌ترین قشرهای جامعه، بی شک کلام آینده‌نگرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که فرمودند "از جمله مقدرات این مملکت دست این دانشگاهی‌ها است"، بیش از پیش نقش حشمت و عزت ایران اسلامی را با تکیه بر نیروهای کارآمد و متخصص دانشگاهی کشور روشن و مشخص می‌کند.
حال خوشه‌چینی از تجربه‌های گذشته دانشگاه و دانشجویان در مبارزه با ظلم و استبداد و پیشرفت غرور آفرین کشور در سال‌های اخیر با تکیه بر بنیه علمی و فرهنگی دانشجویان متعهد و متخصص در سایه ایمان و لطف الهی و خاصه اهمیت دولت خدمتگزار تدبیر و امید به این مهم، مصداق زیبا و شمس فروزان کلامی از حضرت امام خمینی(ره) است که فرمودند: "شما دانشجویان عزیز در صدد این باشید که این گم شده خودتان را خودتان پیدا کنید ... گم شده‌ی شما خودتان هستید".
اینجانب این روز بزرگ را به تمامی دانشجویان به ویژه دانشجویان فعال و پرنشاط دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان بویژه شهرستان گنبدکاووس تبریک گفته و امیدوارم در این مقطع حساس کنونی منطقه و جهان، با همدلی و هم افزایی در دولت تدبیر و امید با حفظ کرامت دانشجو و دانشگاه و کمک به گسترش فضای امید و نشاط و تلاش در راستای رسیدن به قله‌های علم و دانش، همواره خدمتگذار ملت فهیم استکبار ستیز، عدالتخواه و آزاده ایران اسلامی باشیم

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 432
  • کد خبر : 54423